Bah, smerig spul. Heb het vroeger thuis gelukkig nooit gehad.
De dag kan voor mij niet beter beginnen dan met een gebakken eitje op een vers broodje en een bak koffie.
Maar kan me voorstellen dat een hoop mensen dit weer vies vinden.
Ja gebakken ei, op de nuchtere maag word ik misselijk van,
een bordje brinta minstens 1 X in de week als ontbijt wel met gekookte melk, en 1 schepje suiker, heerlijk, ook ik kreeg het altijd in mij jeugd, mijn dochters zijn er ook dol op, en havermout lusten we geen van allen!
T is alles ineen,en goed voor de darmen, melk heb je niet nodig maar ja met water is het niet te eten ;-)
gebakken ei met spek heb ik leren eten toen ik een tijdje opstond met n amerikaan..ik moet zeggen, na de inzinking direct erna kon ik vervolgens de hele dag ertegenaan.
Alle pap vind ik lekker, maar wel van mn moeder, paps maakte altijd schokbeton.
ik vond en vind t nog steeds lekker, alle soorten wel het is inderdaad ook lekker makkelijk.
waar ik wel van gruwde, zag ik bij mn zus, was n soort choco-cornflakes.
met de melk erbij werd t chocolademelk rommel waar ook nog suiker overheen gedaan werd!! haar kids eten dat élke ochtend! sic!
Van havermout of brinta zelf word je niet dik. Het zijn de toevoegingen die het hem doen. Dus melk en suiker erin en dat soort dingen.
Havermout maak ik altijd gewoon met water. En dan een beetje peper en zout erop…. heerlijk!!
Dat is één van de weinige ontbijten waar ik het zonder moeite tot lunchtijd op volhou!
Becca
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?