Bonprix ?

• Wilhelmina

Heb ‘n tijdje terug ’n mantelpakje besteld bij Bonprix. Het was niet duur, maar: ze stuurden ze alleen het jasje terwijl op de website stond dat zowel het jasje als de rok nog in voorraad waren. Aan alleen aan een jasje heb ik niks dus heb ik het teruggestuurd. Kostte wel € 5 verzendkosten !

Ik krijg nu af en toe 'n folder toegestuurd van Bonprix maar ik aarzel om weer wat te bestellen. Iemand ervaring met Bonprix ?

• ¥ Lotje ­­¥

nee wel met andere boeken . Ik bestel ook niet meer via boeken . Je moet extra verzendkosten betalen . Daar heb ik als ik ga winkelen . Een kop koffie voor met iets er bij ;)

• Pietje Puk

Vergeet de parkeerkosten niet, Lotje. En je benzine.

• ¥ Lotje ­­¥

Heeeeeeeeee. in je plaats kan je fietsen .

• Petracs

Ik heb dezelfde ervaring. Veel besteld omdat ik wilde kiezen, kreeg ik maar 2 kleine kledingstukken waar ik 5 euro verzendkosten voor moest betalen. Terwijl er inderdaad op de site en op de mail stond dat het nog leverbaar was.

Ik ga er ook niet snel meer bestellen.

• nicole

Nooit van gehoord en nu ik dat van jou gelezen heb ben ik daar blij om.

• Douce

Alles wat ik koop doe ik in een winkel. Zien, voelen en passen. Kijken of de prijs- kwaliteitsverhouding klopt en dan tot aanschaf overgaan. Mocht er dan, onverhoopt, iets toch niet kloppen met het artikel, teruggaan naar de winkel. Ik bewaar altijd de bonnetjes een jaartje, dan ben ik altijd ingedekt.

Douce*D

• Beheerder

probeer in het vervolg het antwoord nr te vinden/krijgen dan kost het jou niks maar hun wel.

• Petracs

Helaas Adnil, dat gaat niet op. Je kunt het wel gratis terug sturen, maar je betaalt bij je bestelling 5 euro bezorgkosten. Die moet je dus sowieso betalen, ongeacht of je de spullen houdt of terug stuurt.

• Marie

Ik bestel in ieder geval nooit meer iets bij Bonprix. Retourneren gaat nooit zo makkelijk en het kost inderdaad € 5 aan verzendkosten. En ze kunnen het nooit allemaal in een keer naar jou toesturen. Het komt altijd in delen naar je toe.