Lees ik net dat Sarkozy tijdens zijn campagne € 34.400 aan make-up en kapper heeft uitgegeven. Meer dan een modaal jaarinkomen hier in nederland dus. Daar erger ik me dood aan, zulke mensen hebben toch een voorbeeldfunctie? Zijn tegenstandster maakte het nog bonter: € 52.000!
Dat je er een beetje netjes uit moet zien op tv daar kan ik in komen , maar dit vind ik absurd.
Geef mij dan maar het bloempotkapsel van Balkenende. Ik neem tenminste aan dat er geen kapper van naam aan dat hoofd zit.
Ik haal de tondeuze altijd over het hoofd van mijn echtgenoot ( halve centimeter)en ook over dat van mijn zoon. Mijn moeder en schoonzus knip ik met een geërfde kappersschaar ( mijn opa was kapper) en ook de buurkinderen zitten hier regelmatig om die reden.
Gelukkig hoeven wij nooit op tv!
Alleen ik ga naar de kapper iedere maand omdat niemand mij wil knippen. Maar dat bedrag wordt ruimschoots vergoed door mijn slachtoffers die mij af en toe iets geven in de vorm van bloemen of een boekenbon.
Wij hebben op die manier in de afgelopen jaren al duizenden euro's bespaard en nog nooit is het iemand anders opgevallen dat we thuisknippers zijn.
Nina