zonde van het geld

• Frans Rutten

Tja, koop ik vandaag een inktpatroon van 30 euro voor de printer, is die printer STUK! :(:(:( Kan dat ding niet terugbrengen want de verpakking is open natuurlijk…..

De printer laten maken is te duur, voor dat geld heb ik weer een gloednieuwe, betere printer.

Mijn vader zei al, probeer 'm op marktplaats te verkopen, maar lieve pa, wie koopt er nou een inktpatroon die niet verpakt is!

De boot in dus, voor 30 euro vandaag:(

• Petr@

Zonde hoor!

Maar een inktpatroon van € 30 ???? Duur zeg.

Ik koop mijn inkt, per fles, en samen met de buren i.v.m. verzendkosten altijd hier: http://www.druckerpatronentankstellen.de/index.php/cat/c1451_INK-FOR-EPSON.html

• Beheerder

welke printer heb je en zet het toch op mp maar wel erbij vermelden dat je printer stuk is eventueel een foto maken van het bonnetje en dat erbij zetten op mp.

• Frans Rutten

Dit is een HP printer en die cartridges zijn altijd zo duur. Ik heb ze zelfs nog duurder gehad een aantal jaren terug (80 gulden).

Had ik nou maar die van 14 ml gekocht (20 euro) in plaats van die van 25 ml.

Ik had ook iets goedkoper de nepperd kunnen kopen, maar dan krijg je konstant pop-up waarschuwingen van de printer, zo irritant!

• Frans Rutten

Dat is misschien nog een goed idee….maar dan nog moeten mensen erop vertrouwen dat ik geen wisseltruc heb gepleegd:D:D:D

• jabevi

heeft er iemand in de familie of kennissenkring een zelfde printer? die kennen jou tenslotte goed……… :):)

Jabevi

• Babette1975

Fransje,

Een cartridge voor het merk hp kan je ook bij de V&D kopen.

De helft van de prijs en prima kwaliteit.

Mischien voor de volgende keer?

Gr Babette

• Paul

als het inkt nr 344 of 338 is, wil ik het wel van je kopen

heb ook een hp printer, is een all in one.

• rob

Je kunt ook de inkt er met een spuit uithalen als je een nieuwe printer hebt en de patronen daarvan ermee bijvullen

Marlies

• Frans Rutten

Het is een inktpatroon Paul, namelijk nr. 15 (HP), black.

Geschikt voor een Deskjet

of Officejet of printer/scanner/copier

Als je de nummers wilt hebben, zal ik je ze mailen.