Kaarsen

• Willemijn

Goedemorgen,

Waar kopen jullie je kaarsen?

Ik brand graag en veel kaarsen maar vind ze best prijzig. Zijn er “verborgen” adresjes waar goedkope kaarsen verkocht worden?

• Babette1975

Ik zou het zo niet weten hangt er ook vanaf waar je woont denk ik.

Woon je in de stad dan heb je mischien wel kans op “verborgen adresjes”

Maar woon je net als ik in een dorp en wat verder van een stad dan is het wat lastiger.

Zelf hou ik de aanbiedingen wel in de gaten.

Blokker heeft nog wel is aanbiedingen met waxine lichtjes.

En ook wel met gewone kaarsen.

Mischien bij xenos? als je die teminste in je dorp/stad hebt?

Succes ermee!

Gr Babette

• Annelies

Ik koop ze bij Marskramer, prima kaarsen

• henriette28

Soms heeft de Makro goede actie's maar je moet van te voren wel kijken of het echt goedkoper is daar.

• Yoo

op de rommelmarkt, ik moet me beheersen om niet ALLE kaarsen te kopen, er is zoveel te koop voor een paar cent….Hele dozen vol nieuwe kaarsen is geen uitzondering.

• Moonlampje

bij xenos of action. mijn broer werkt op een kaarsenmakerij dus die brengt ook nog wel eens wat afgekeurd spul mee

• jabevi

ik koop ze bij Kruitvat, 1 keer per jaar hebben ze meestal actie 2 halen 1 betalen, dan neem ik er op voorraad! de waxinelichtjes vind ik daar ook erg goed.

Jabevi

• Annelies

Zeker

Ik koop ze daar ook soms, en Marskramer Met kerst kocht ik er een paar in een design winkel

Mooi om te zien

Maar goed branden, ho maar!!!!!!!!!!!!!!

Doe ik dus nooit meer

• travel

Mijn ervaring is , dat de kaarsen van het Kruidvat de beste zijn . Maar ik ben helemaal over gegaan op doorzichtige olie in mooie kristallen karaffen en flessen ( kringloop) met een lontje. -

- Geen geknoei meer met kaarvet

- Geen half opgebrande kaarsen weggooien

- De goedkoopste lampolie 1.19 per liter bij BAS

- Geen walm of roetaanslag.

- Volgens mij gaan die lontjes ‘eeuwig ’mee! Doe er al 3 jaar mee . Iedere avond en het eind is niet in zicht! Marskramer.

-Je kunt de flesjes, karaffen etc ‘pimpen’ met schelpjes, knikkers, plasticjes ;verzin het( die doe je erin en giet de lampolie erbij). Ik heb ze staan op mooie zilveren bakjes met alleen olie. Een plaatje!

Of neem gekleurde olie .nms; maar misschien wel de jouwe.

• krentje

Ik heb ook olielampjes, het staat net zo gezellig als kaarsjes en het brand ook veel langer.

Koop wel goede lampolie! Van sommige goedkopere olie kan je stevig koppijn krijgen.