elektrische fiets

• simone

Omdat ik het fietsen niet meer goed kan volhouden overweeg ik om een elektrische fiets aan te schaffen.Het liefst een die je eventueel ook helemaal zonder meetrappen kunt gebruiken.

Heeft iemand van de prikkers hier ervaring mee of hebben jullie allemaal nog een prima conditie.

• maria

Niet ikzelf.Maar een goede vriendin van me heeft er vorig jaar een gekocht en is er heel enthousiast over.Ze heeft twee heupprotheses en moet uit conditieoverwegingen regelmatig fietsen en ze heeft een hekel eraan om vaak op de hometrainer te zitten.Tegen de wind in fietsen lukte haar met een gewone fiets niet meer maar met dit ding kan ze(bij goed weer) hele einden fietsen.Er is echter wel veel kwaliteitsverschil in die dingen heb ik begrepen, dus pas op met de aanschaf.

Maria

• Alie

ook ik niet, trap nog gewoon tegen de wind in, maar Gazelle heeft er eentje ,uitstekend, een buurman heeft er 1, en zegt dat hij constant de wind mee heeft t bevalt hem prima, maar t is geen consuminderen hoor, ze zijn wel € 1899,=

• Babette1975

Een tante van mij heeft er een.

Bevalt prima. Zijn wel duur maar het is wel een goede oplossing voor mensen die het om wat voor een reden niet meer goed gewoon kunnen fietsen.

Gr Babette

• maria

Er staan er ook diverse op Marktplaats zag ik.Maar nogmaals, informeer eerst goed naar merk en kwaliteit.

Maria