Wat is dit nu weer??OT

• ¥ Lotje ­­¥

Geachte heer/mevrouw,

Nationale Enquêtes nodigt u uit om mee te doen aan de online vragenlijst van het Centrum voor Consumenteninformatie. Het Centrum voor Consumenten Informatie geeft u de kans om invloed uit te oefenen op de post en de mail die u ontvangt en de producten die u koopt.

Door het invullen van de vragenlijst helpt u ons fabrikanten en dienstverleners te overtuigen om hun producten en diensten beter op uw wensen af te stemmen.

U kunt de vragenlijst via internet invullen door op de volgende link te klikken:

www.consumenteninformatie.nl

Uw beloning

Als dank voor het invullen van de enquête, ontvangt u gegarandeerd een Nationale Tijdschriftenbon ter waarde van € 3,50 waarmee u een korting krijgt op een automatisch aflopend proefabonnement op een tijdschrift naar keuze. Daarnaast maakt u kans op één van de 100 Straten Staatsloten met Jackpot ter waarde van 135,- euro, een Philips LCD TV t.w.v. € 1.299,- en één van de 2 DVD recorders t.w.v. € 149.-.

****************************************************************************************

Is dat weer verhaaltjes aanpraten ?Dat je weer automatisch lid ergens van bent.

• maria

Dit is een manier om aan je adres, e-mailadres en telefoonnummer te komen.Die adressen en telefoonnummers worden doorgegeven aan allerlei verkopers van allerlei artikelen.En al die lieden kunnen je dan via de e-mail, de post of de telefoon rechtstreeks benaderen met hun verkooppraatjes.

En dat alles voor een zogenaamde reductie op een proefabo van een“ tijdschrift naar keuze”Alsof proefabonnementen niet heel vaak tegen gereduceerde prijs worden aangeboden!!.En waaruit wordt dan gekozen? En door wie?

En wie controleert of die “loterij” werkelijk wordt gehouden?En heb je dan een DVDrecorder nodig?En is dat ding dan toevallig net het type dat je zelf gekocht zou hebben?

Ik kan nog wel een paar argumenten bedenken om beslist niet aan zoiets mee te doen!! :)

Maria

• ¥ Lotje ­­¥

Nee doe ik zeker niet . Want idd bij de volgende bladzijde staat: dat je naam en heel de reutemeteut in moet vullen . Mooie…praatjes om mensen weer over de brug te krijgen, en dan weer maar bellen , gaat het bellen niet weer in je e-mail . Je zou ze zo een virus sturen :D:D:D dat ze er een tijdje uitliggen ;);)Met hun gladiole praatjes altijd …Moest niet mogen . Veel mensen trappen er in vooral oudere. ;)

• Petracs

Ik heb al eerder een keer aan een enquete meegedaan, en toen ook zo'n tijdschriftenbon gekregen. In die enquete vul ik altijd ‘geen interesse’ in bij de vragen die ze stellen, en een oud telefoonnummer.

Ik ben nog nooit lastig gevallen (daardoor? ;-)) en krijg ook geen spam.

Dat met die tijdschriftencheque werkt prima. Dat is een ander bedrijf dan die van de enquete. Je kiest een kortlopend abonnement (wat al flink is afgeprijsd) en daar gaat dan nog een keer, door het invullen van de kortingscode, 3,50 vanaf.

Na het aantal exemplaren wat je besteld hebt, eindigt het abonnement. Geen verkooppraatjes om je nog langer lid te laten blijven, geen automatische doorloop van je abonnement.

Ik vind het een leuke manier om iemand op die manier een paar tijdschriften kado te doen, of om zelf een paar nummers van een tijdschrift te krijgen op een bepaald interessegebied.

• Alie

Ik heb meegedaan om een Nespresso apparaat te winnen, ben al 3 X gebeld, ik vragen “”heb ik het apparaat gewonnen“”, nee dus, wel telefoonnummer ingevoerd ( dom dom dom)