Beide. Kinderen zijn het produkt van de opvoeding. En soms heeft de opvoeding weinig nut gehad
zeeuwtje
En hier is het:
(in de winter) ik stook niet voor de KLM!
(in de zomer als ze ellenlang in de koelkast staan te koekeloeren:) ïk probeer de KLM niet van airco te voorzien!
Deur dicht
licht uit
sloffen aan
Kijkt er iemand naar die tv?.. NEE??? waarom staat ie dan aan???
Nog 10 tellen en je staat onder een KOUDE douche!! (dan zet ik de hete kraan benenden open)
Dat zijn toch de meest gehoorde uitpsraken hier wat betreft energie.
Wat betreft andere zaken hoor je hier regelmatig:
“doe eens wat zachter, ik kan mezelf niet horen denken!!”
“Hoe oud ben jij? 9? Wou je nog 10 worden??? Moet je nu ophouden anders red je het niet!”
“Dat JIJ die muziek mooi vind wil niet zeggen dat de rest van de straat het ook weet te waarderen…”
En savonds voor het slapen gaan. “Ik hou van je schatje…. slaap lekker…” (x4)
Dus niet denken dat ik altijd alleen maar aardig ben tegen die blagen hoor…
Enne Alie, WIJ als ouders hebben het wel eigen gemaakt, dat zuinig met energie. maar onze kinderen moeten het nog leren.
Becca
Het ene of het andere kind, maakt ook veel verschil. Ik heb drie zeer milieubewuste kinderen, die automatisch zuinig zijn met energie en water. Dan nog een, die is een ontzettende verspiller, als hij er op aangesproken wordt, zegt hij: Nou en, tegen de tijd dat het op is, zijn we toch dood, dus wat zou je je er druk om maken? En anders maakt een ander het wel op.De jongste is pas drie, die telt nog niet echt mee in de discussie…. Mijn man en ik zijn erg milieubewust, daar voelen we ons heel goed bij. Maar het is ook nog eens goed voor de portemonnee.
Kinderen het produkt van de opvoeding? Dat gaat niet altijd op……
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?