Van vlees (gehakt) in de aanbieding..(met foto's).

• Moonlampje

hihi ik heb zelf op internet een hele eigen receptenpagina :D en een heleboel kookboeken, maar jij maakt toch wel eens iets van aardappel pannekoeken begreep ik een paar jaar terug? mag ik daar dan wel het recept van? :D:D:D

• Alie

komt tie, aardappelen

schillen spoelen drogen en raspen in een kom,

ei erbij , wat bloem ,mespunt zout, en een beetje melk, roeren ,

bakken als 3 in de pan, lekkerder met een beetje olie en een eenklontje margarine ( dan 1 product)

zalig met brood, mag ook met een salade,

of gewoon pannenkoek met beetje majonaise!

ook heel makkelijk en goedkoop, stamppot rauwe andijvie lijkt me lekker met die kleine gehaktballetjes van jou!

• Moonlampje

hihi gekruide gehaktballetjes bij stamppot rauwe andijvie? laat je even weten hoe het gesmaakt heeft dan als je het ooit zou maken?

het leek mij juist lekker om die aardappelpannenkoekjes te maken bij die gehaktballetjes :D misschien wat groenten erbijrode kool ofzo. lekker hoor

• Alie

ja Moon, lekkere balletjes lijken het me, maar doe maar niet bij de aardappelpannenkoeken , tip van oma, ;-) Fijne avond groetjes.

• K@rin

Ik maak altijd gehakt bij de andijviestamppot, die ik ook nog bestrooi met wat geraspte oude kaas. Zooooo lekker.

Hoe het is met jouw pittige gehaktballetjes, geen idee. Gewoon proberen denk ik.

• Alie

ik krijg al trek, ik heb raapstelen in huis ( geen koolraap) voor een stamppot met spekjes en een lekker karbo van de slager erbij , heerlijk !

• Moonlampje

hihi denk niet eens dat daar kans voor is, meestal zijn ze al op voordat ze hebben kunnen afkoelen :D

• Moonlampje

o maar dat klinkt OOK heel erg lekker! heb je wel eens stamppot veldsla geprobeerd? dat is ook onwijs lekker

• Alie

Recept graag;-)

• Moonlampje

gewoon net zoals rauwe andijvie maar dan met veldsla.