Kort haar kleuren

• Channah

Nee, als je geen rood neemt krijg je ook geen rode gloed in je haar. Ik wil dat trouwens wel, want mijn natuurlijke haarkleur is heel donkerbruin met een vleugje rood erin. Daarom meng ik twee kleuren.

• Marieke

Dank je wel, dan ga ik het eens proberen wat ik erger mij rot aan de grijze plukken:)

Volgens mij hebik Hennaplus bij de Tuinen gezien, ga ik daar maar even op mijn gemak rondkijken voor een geschikt kleurtje;)

• Channah

Ja, De Tuinen verkoopt het inderdaad. Probeer dan eerst even zo'n spoeling, die was je er na een aantal keren weer uit. Aan de andere kant…. ik weet niet of die ht grijs helemaal dekt.

Nu ja, ik hoor het wel. Succes!

• Marieke

Ik ga het proberen, ik ben niet echt heel grijs hoor, een paar plukken eigenlijk,maar toch is het vaak lastig met een spoeling, vaak dekt het net niet helemaal maar dat vind ik niet zo erg, als het maar niet zo erg zichtbaar is als nu.

Ik was idd al van plan om eerst een spoeling te nemen, voor de juiste kleur, ik ben benieuwd, ik laat het je weten hoe het resultaat is.

• Channah

Ik ben benieuwd, Marieke. En ik verwacht natuurlijk wel foto's voor en na! ;-)

• Marieke

Ha, ha ik heb alleen een foto na, ik ga hier niet mijn grijze lokken showen:D

Maar ik ben normaal zeker 2 tinten lichter, ik heb Dark Brown 57 genoemen trouwens.

Ik ben wel tevreden over het resultaat moet ik zeggen!

• Paul

niks mis mee. :-)

• Beheerder

Als ik het zelf moet doen dan heb ik 2 pakken nodig. 1 ik heb lang haar en 2 ik heb dik en veel haar.

Tegenwoordig ga ik naar de kapper. Ben vandaag geweest en heb nu 3 kleuren op mijn hoofd zitten.

• Channah

Ziet er goed uit, Marieke.

Ik heb het kleurnummer op het ogenblik niet voorradig: moet weer aanschaffen, maar het lijkt wel erg op het donkerbruin dat ik gebruik. Ik meng het dan met auburn.