Consuminderaars uit het Hoge Noord'n?

• consuminderen.pagina.nl

Binnenkort organiseer ik, vanuit de Stichting Zuinigheid met Stijl, een informele bijeenkomst voor consuminderaars in het Hoge Noord'n (Groningen, Friesland, Drenthe). Het wordt een avondje of middagje vol tips, inspiratie, kennis maken met elkaar en hopelijk veel ideeën en wilde plannen! Mochten er hier nog prikkers/lezers zijn die tegen die tijd wel een uitnodiging willen ontvangen, mail me dan even.

Groetjes,

Kiki

• Paul

misschien hebben mensen uit het zuiden des lands na het decadente carnaval meer behoefte aan consumindertips, en inspiratie :D

• maria

Nou, in Zeeland kunnen ze er ook wat van.Ik herinner me nog een tvreclame voor een merk margarine:“Wie bint sunig”

En wat betreft de uitnodiging: nee, je moet het niet overdrijven.Naar zo'n bijeenkomst gaan kost ook maar geld: toegangsprijs, reisgeld, tijd e.d.

Maria

In het Zuiden zijn er meerdere Genoegteams (voorheen consuminderkringen) waarbij je je zou kunnen aansluiten ;-) Mail maar naar info@zuinigheidmetstijl.nl als je meer informatie wilt.

Groetjes,

Kiki

Voor de bijeenkomst in het Noorden geldt geen toegangsprijs. Verder kost het inderdaad reisgeld en tijd, maar het levert ook een hoop op: inspiratie, tips en ga zo maar door. Het kan je dus uiteindelijk zelfs geld gaan opleveren ;-)

Groetjes,

Kiki

• Frans Rutten

Gezelligheid kent geen prijs Maria:D

• Roos

Leuk! Jammer dat het in het hoge noorden is. Hopelijk kunnen we dit ook een keer doen in almere of omgeving.