Even niet geconsuminderd.....

• Channah

….. maar een kunstwerkje aangekocht op een expositie.

Ik was uitgenodigd voor de opening van die expositie omdat ik een artikeltje over een van de exposerende kunstenaars gescheven had.

• K@rin

Moet kunnen!

Als je er maar blij mee bent!

• Channah

Mijn bericht was nog niet af. Een van de poezen liep waarschinlijk berichtenverzendend over het toetsenbord terwijl ik even een glaasje water tapte, en vrijwel meteen daarna meldde iemand zich per MSN.

Maar O.K. Er was dus ook nieuw werk van deze kunstenares - het gaat overigens om keramiek - en dat werkje dat ik gekocht heb sloeg zo erg op mijn leven zoals het nu is - en met name op hoe dat met mijn in december overleden zusje verder gaat - dat ik het gewoon moest kopen. Mijn zusje heeft een bescheiden erfenis nagelaten, en daaruit heb ik het betaald.

Ik ben er zo blij mee. Jammer dat het nog niet hier is:de expositie duurt nog een tijdje.

• anna.m

Ik ben reuze benieuwd waar de expositie is en van welke keramiste,je een kunstwerk hebt aangekocht .

Zelf werk ik ook met keramiek vandaar mijn interesse .

• Channah

De keramiste is Maps Färber en ze exposeert t/m 24 februari in Het Reghthuys (www.reghthuys.nl) in Nieuwkoop.

• Channah

Sorry, de juiste link is www.reghthuys-nieuwkoop.nl

• Annelies

Goed, er moet meer kunst gekocht worden

Het kan heel waardevol zijn

Ik heb een huis vol kunst

En bezoek regelmatig exposities

• Angelique

Dan moet je eens bij mij komen :)

Ik denk dat mensen het geld niet voor “kunst” over hebben. Tegenwoordig is het aanbod mooie schilderijen verschrikkelijk groot en laaggeprijsd. Ga na Ikea en je koopt iets voor boven de bank, ben je het zat dan doe je het weg en je koopt iets nieuws. Zo werkt het tegenwoordig….

…. en dat is heel erg jammer…

• Angelique

Ben heel benieuwd…. kun je er een foto van plaatsen, zodra je het hebt ?

• Channah

Met jouw achtergrond is dat logisch, Annelies! ;-)

Ik kan niet zeggen dat mijn huis ‘vol’ staat/hangt met kunst, maar zo langzamerhand groeit de collectie wel. Als je eenmaal aan ‘echt’ begonnen bent wil je nooit meer reproducties, althans zo vergaat het mij. Natuurlijk bijven er wel wat dingen hangen en staan die emotionele waarde hebben. Het moet ook weer geen museum worden! ;-)