consuminderwinkels

• zackary

Gaan jullie naar deze winkels, zoals Aldi en Lidl, of is het allemaal merk wat er op de schappen thuis staat.

Wij bv. gaan wel naar Aldi enz, maar ook naar Deka, omdat we van bepaalde artikelen perse merk willen, zoals bier.

Uit ervaring weten we dat het vlees van Aldi en Lidl niet te pruimen is, dus dat kopen we daar niet.

Groet,

Zackary

• Nel

Lidl heeft het beste gehakt …..weinig vet in ….verder ga ik naar Bas v.d Heiden

• Beheerder

Ik ga meestal naar de Lidle en voor de betere producten ( lees specifieke of bepaalde merken ) ga ik naar Jan Linders of de AH.

Het vlees daar ben ik niet zo gek op bij hun maar de groenten weer wel.

• rob

Wij eten veel vegetarisch (en dat maak ik meestal allemaal zelf) maar de meeste boodschappen doe ik toch echt bij de lidl.

Het is anders ook niet te doen met een stel pubers+ aanhang.

Marlies

• Channah

Ik ga praktisch nooit naar Aldi of Lidl, gewoon omdat het mij teveel tijd kost. Voor beide moet ik zo'n 20 minuten heen als 20 minuten terug lopen, en beide winkels liggen ook niet op de route tussen huis en werk.

Ik doe wel veel boodschappen in de Turkse supermarkt. Ik koop daar vooral groenten, fruit, pasta en rijst. Voor de rest ga ik naar de warme bakker, en naar Appie Heijn.

• Angelique

Nee, bij de Aldi en de Lidl kom ik nooit.

Ik haal de wekelijkse boodschappen bij de Nettorama. Tussendoor voor wat kleine(of vergeten) dingen ga ik naar de C1000. groente en fruit koop ik vaak op de markt (behalve bij tijdgebrek). Vlees en vegetarische produkten kan ik goed voor slagen bij de C1000 en de Nettorama.

• Monic@

Ik ga 1 keer per 2 weken naar de Aldi. Koop er vaste producten, geen verse groenten of vlees, een flinke kar vol. Moet wel met 4 kids anders ben ik kapitalen kwijt. Sommige smaken zijn iets minder zoals de melk maar ik koop het toch omdat we grootverbruikers zijn. Je went aan een iets andere smaak. Verder let ik op aanbiedingen van Jan Linders, AH en de Plus die hier allemaal dichtbij liggen. Groente ook vaker bij de Turkse winkel.

• Beheerder

Hier hebben we ook een Netto Rama en die is de goedkoopste maar ik ga daar geen boodschappen doen omdat het betaald parkeren is terwijl ik bij de Lidle en Jan Linders gratis kan parkeren en voor wat de AH en de Aldi betreft waar je ook betaald moet parkeren gaan we met z'n 2-en. Een blijft in de auto en de andere doet snel de kleine boodschapjes die nog ontbreken.

• Angelique

Voordeel van de Nettorama, vind ik, is dat de merkartikelen goedkoper zijn dan elders. Vansommige dingen (zoals bijv. koffie) heb ik gewoon liever een merk.

Hier is het nij de NR gewoon vrij parkeren.

• Nel

OO ja appie happie kom ik ook …voor de aanbiedingen ….