anti rimpelcreme ALDI

• travel

Mijn topic past eigenlijk bij de vorige , maar ik open toch een nieuwe.

Las in de krant dat uit Duits ( zeer grondig zoals we weten) onderzoek is gebleken , dat de ANTI-RIMPEL creme van de ALDI heel goed is en maar 3 euro kost. Daar ‘ vliegen’ de potjes creme de winkel uit!

Heerlijk dit te weten!

Dus nooit , nooit meer je laten verleiden tot het kopen van een illusie, hoe ‘feel good ’ je het ook vindt; een duur mooi aantrekkelijk potje met creme die minder is dan de Aldi creme.

• Channah

Helaas niet proefdiervrij………… Dus toch maar naar de HEMA (of Kruidvat en Etos, eigen merken).

• Petr@

Bedankt voor de tip maar ik blijf toch maar bij Biotherm. Sinds ik deze gebruik heb ik eindelijk geen last meer van een droge huid.

• Marieke

Ik wordt nooit zo blij van de gifstoffen die de Aldi gebruikt voor de cosmetica, en ik wordt al helemaal niet blij van de dierproeven, de goedkope Aldi creme wordt getest op lieve konijntjes, die troep wordt in hun oogjes gesmeerd om te zien of er geen allergische reacties komen.

Met dit in mijn achterhoofd zou ik die rommel echt never nooit kopen, ik gebruik al jaren Johannesolie van Dr. Vogel, dit is zomer en winter voor een droge huid heerlijk en geheel natuurlijk en dierproefvrij, bovendien zit ik niet met mijn vieze vingers in een potje, ik vind potjes creme altijd zeer onhygienisch.

• Paul

dit waarschijnlijk :

http://www.drogisterij.net/1947134/P/1947134/direct

• Alie

leuk Hema maar je moet er wel tegen kunnen mijn ogen gaan gelijk branden met die goedkope eyeshadow van de Hema, kan dan dierproefvrij zijn maar brandende ogen heb ik er niet voor over,

en cremes worden alleen dierproefvrij verkocht als de proeven allang bekend zijn en op dieren zijn getest door bijv; Chanel Helena rubenstein enz!!!!!!!!!!!!!Hema gebruikt dus de producten die allang bekend zijn, ja zo kan ik het ook,

• Marieke

Yep, dat is het, een wondermiddeltje voor een droge huid, zomers als ik erg veel in de zon heb gewerkt smeer ik ook wel eens een beetje in mijn haar.

Ik doe er erg lang mee, je hoeft maar een heel klein beetje per keer te gebruiken, dus het is ook niet echt duur, voor een vette huid met acne is het geen aanrader trouwens, alleen voor de normale en droge huid.

Ik heb erg gevoelige ogen en huid en al die dagcremes irriteren bij mij op de ogen en daar heb ik bij Johannesolie absoluut geen last van.

Het helpt ook bij droge handen, en een irritante kwaal die bij mij de kop op steekt als het vriest, nl. wintervoeten.

• Alie

goede tip, en niet duur, maar in sommige dure cremes zitten ook heel dure ingredienten in hoor,

maar je hebt gelijk vaak is het de pot die het duur maakt!

En de verpakking en de reclame en de monsters en de naam en de modellen alles moet betaald natuurlijk, dus ik blijf er bij goede tip!

• Marieke

Ik gebruik helemaal geen makeup, maar je hebt gelijk dat alle grondstoffen van alle cosmetica ooit eens getest zijn op dieren.

Maar de Aldi,Lidl en alle duurdere merken gaan rustig door met dierproeven terwijl dat helemaal niet meer nodig is en daar heb ik problemen mee.

Jij wil geen branderige ogen maar een konijntje ook niet!!!!!

• Channah

Precies Marieke.

Zelf gebruik ik wel makeup, terwijl ik zeer gevoelige ogen heb, en ook de huid er omheen is eczeemgevoelig. Ik heb - gelukkig - ggen last van allergische reacties door de oogmakeupremover en de cremes van de HEMA, wel bij die van Het Kruidvat. Alleen het kohlpotloodje van de HEMA geeft problemen, die koop ik tegenwoordig dus bij de Etos.

Er zijn trouwens veel meer merken dierproefvrij verklaard. Zie: http://www.proefdiervrij.nl/client/1/?websiteid=1&contentid=1076&hoofdid=1&pagetitle=Cosmeticagids