stroop

• ¥ Lotje ­­¥

ja idd gebruik het niet zo vaak . Dacht eerst dat dat karton wat kapot was maar nee gaat op den duur door dreinen . Stroop is natuurlijk vochtig… Maar ik neem nadien voortaan ook een flesje is handiger ook …overgieten ga ook niet zo gemakkelijk hihi…uit die kartonnen verpakking. Heb er nu een platisck zakje om heen gedaan .

• Alie

Lotje ik vind de kartonnen verpakking lekker voor op de boterham, en de flesjes vind ik echt anders smaken, die zijn voor de pannenkoek, maar ja over smaak valt niet te twisten!

• ¥ Lotje ­­¥

De flesjes zijn dunner dacht ik . . Maar ik gebruikte uit de kartonnen ook voor de pannekoek . , of op je lepel stroop doen en met pap op eten , daarna lekker je lepel aflikken hahah:D ..

• Alie

niks mis mee, .lekker hoor!

• Ma Molton

Ik ken wel veel kinderen die dreinen maar bij stroop is dit verschijnsel mij niet bekend. Trouwens waarom koop je een hele pot stroop als je dit maar 1 keer per half jaar gebruikt, op pannenkoeken kan je ook wat anders kwakken, suiker of jam of zo.

Denk toch na bij alles wat je koopt: maak ik dit binnen een maand op? zo nee, dan niet kopen, indien heel erg nodig kan je altijd nog lenen bij de buurvrouw want daar staat de strooppot ook te beschimmelen.

Ma

• wana

misschien op n koudere plek zetten? -de stroop,kinderen gaan dan juist dreinen..haha.

• ¥ Lotje ­­¥

die pot had ik ook al even . . en er zijn van die dingen dan gebruik je het regelmatig en dan niet meer zo . en dat was bij mij de stroop . en pannekoeken vind ik het lekkers met stroop . . En lenen doe ik niet gauw. . Heb mijn buurvrouw stroop tja weet ik eigenlijk niet . Die houd niet van pannekoeken bakken . .:D

• ¥ Lotje ­­¥

hahaha te laat wana tis al doorgedreint hahahah :d Zal stroopbrokken bakken van de week , is tie op ook :D …..

• jabevi

om de stroop op te maken zijn er ook nog andere mogelijkheden:

http://www.receptenzoeker.nl/zoek/resultaat.asp?start=0&search=stroop

al lijkt me konijn met stroop niet echt een optie……. :(

Jabevi

• ¥ Lotje ­­¥

ik zag ook bonenschotel staan, lijkt me ook niet echt lekker . Met stroop