goede spullen,lagere prijs!

• chi-iris-73

ik wilde dit graag delen,

Ik heb bij het kruidvat een tosti apparaat 13,00 en een rijstkoker 9,95 gekocht ,van het merk watshome.Ook heb ik een tijdje terug al de steamcleaner gekocht van het zelfde merk,die was geloof ik 45 euro.

Ik heb nog nooit zo'n goed tostiapparaat gehad.

De rijstkoker maakt perfecte rijst,

de steamcleaner is een verademing om te gebruiken.

Vandaar deze tip!

Groet,Iris.

• Frans Rutten

als ik in de stad ben ga ik kijken bij het kruidvat!

• Nel

Tosti ijzer had ik en paar weken terug voor 8€ ook bij kruitvat

• Swartdam

Broodbakmachine voor 20 euro bij blokker . Geen geld en het is nog een harstikke goed ding ook , gr Bernadette

• Annelies

Bij ons is het kruitvat een enorme rommelige zaak

Heel jammer

Is gelukkig niet overal zo

Want ze hebben soms aardige koopjes

• Channah

Ik heb al meer dan 30 jaar een tosti-ijzer voor op het gas. Werkt perfect, en heeft waarschijnlijk iets van 6 GULDEN gekost.

Ik heb ook al tientallen jaren een rijststomer, ook gewoon op het gas: gewoon zo'n tweedelige pan waar onderin water gaat, en in het bovenste vergietachtige gedeelte de rijst. Zo'n ding dat in Indonesië al honderden jaren in gebruik is. Net zoals de tjobek en oelekan, een soort vijzel met een stamper om kruiden, maar ook bijvoorbeeld uien en knoflook, mee fijn te wrijven. Heel wat lekkerder dan die handel in een keukenmachine te plempen.

• melissa

Ik vind het niet echt een tip want hen je deze spullen allemaal wel echt nodig?

• Marieke

Het tosti ijzer vind ik prima, alleen met de waterkoker van het Kruidvat heb ik een mindere ervaring, die was na kort gebruik doorgebrand aan de onderkant waardoor ik een flinke schok kreeg:(

Ik zet nu maar weer ouderwets een fluitketeltje op het gas, schijnt nog goedkoper te zijn in het gebruik ook :)

• Beheerder

Ik doe tosti's en rijst maken op gas zo ook water koken. Is goedkoper dan te werken met electrische apparaten. Zegt onze goede huisvriend die bij Essent werkt.

• baukje

Maar waarom worden ze fijngewreven? Ik gooi altijd de uien gesnipperd door de stamppot.