goede spullen,lagere prijs!

• Channah

Sorry, ik had het over de Indonesiche keuken. Hoewel ik knoflook voor andere gerechten, vooral als ik veel moet fijnmaken ook wel vaak in de tjobek fijnwrijf. Voor één of twe teentjes gebruik ik sinds een jaar zo'n schoteltje met van die uitsteekseltjes erop, een soort raspje. Dat vind ik prettiger dan de knoflookpers.

• wana

lakkarrrrrr..slamat makkan!

tosti's maak ik in de pan, rijst ook, en cleanen doe ik met n doekje..zonder steam.

al vind ik kruidvat ook fijn hoor, voor eigen merk producten. maar nee, apparaten genoeg.

• Willemijn

Channah,

Dat schoteltje voor de knoflook, mag ik vragen waar je die gekocht hebt?

Zag het vorige week op de huishoudbeurs maar het was zo druk bij die stand dat ik geen zin had om te wachten.

• Channah

Ik heb de mijne bij Dille en Kamille in Utrecht gekocht.

Mijn vriendin en collega W. waren anderhalf jaar geleden op de 50+-beurs in Utrecht, en daar verkochten ze die schoteltjes, en ook kwastjes om de knoflook vanaf het schoteltje in de pan te vegen. Ik vond ze nogal duur, dus ik heb het daar niet gekocht. En terecht! We gingen daarna natuurlijk nog even de binnenstad van Utrecht in - dat is pas écht leuk - en voor minder dan de helft van de prijs vonden we zowel schoteltjes als kwastjes bij Dille en Kamille.