Leven in de brouwerij

• vrekje

Met dit weer gaan iedereen naar buiten. De tuin doen of lekker fietsen. Wat doen jullie voor consuminderaktiviteiten met dit mooie weer. En ja dit bord heeft een nieuwe impuls of injectie nodig dus ik ben er weer, tot vreugde van velen, denk ik!

• Channah

Of het consuminderend is in ieders ogen weet ik niet, maar ik heb vandaag samen met 3 vriendinnen 20 kilometer gelopen. Brood mee, maar wel de ‘luxe’ om na een uur even ergens thee/koffie te drinken en naar de WC te kunnen. En op het eind van de route een lekker glaasje wijn in een etablissement! :-)

• zackary

Welkom terug Vrekje! Ik ben iig wel blij je weer te zien, het lijkt hier soms wel een ouden van dagen bordje.

Wij zijn vandaag het bos in geweest, lekker wandelen.

• Channah

Wat is er tegen ouden-van-dagen?

• Angelique

Zo lang ze maar jong van geest zijn :D

• Angelique

Wij hebben idd gefietst… onze jongste heeft een nieuwe fiets gekregen, vrijdag, dus die wilde niets anders doen dan fietsen ;)

Ook even naar een tuinhuis gekeken in Duitsland (daar schijnen ze goedkoper te zijn en van een hele goede kwaliteit).

Consuminderactiviteiten…. heb je leuke tips dan ?? :D

• Channah

Wat is er mis met oud van geest zijn?

• Angelique

Geen idee… behalve dat ik denk dat je dan niet mer open staat voor nieuwe dingen.

Ach… zolang je zelf maar tevreden bent met wie je bent, nietwaar?

• Tries

tuinhuis/blokhut hebben wij 3 jaar terug bij

http://www.bakkereurope.nl/ gekocht ook zeker niet duur en zeer goede service

en zeer goede kwaliteit

gr Tries

• consuminderen.pagina.nl

Vrekje,

We zouden je vriendelijk willen verzoeken even een mailtje naar de beheerder te sturen

Verder op het prikbord wordt hier over niet gediscussieerd

Moderatie team

Consuminderen