OT..... het reisje

• ¥ Lotje ­­¥

hoi hoi

Nou vrijdag is het zo ver . Zal jullie nadien vertellen hoe en wat het is . of het nu idd is dat ze alles aansmeren, , of dat ze brutaal zijn of wat dan ook . Ik heb nog nooit zo,n reisje mee gemaakt . voor mij is het meer een uitdaging . Zeker omdat velen zeggen dat het al niks is maar ook, dat ze aan smeren . En dat geef niks maar dat ze ook kwaad worden als je niks koop . Zoals ik toen al zei :: Dat wil ik wel eens zien . Dus uitdaging voor me . De rommel die je krijgt,verkoop ik misschien op de koninginnedag :D:D even heldering hier ging het toen over :

Auteur: ¥ Lotje ­­¥ (—.cable.wanadoo.nl)

Datum: 11-01-2008 11:16

Even uitleggen .

Ik heb zo,n foldertje gehad via de post van :::

Een dagreis voor 9.95

Daar geven ze cadeau,s weg . Wel 3 cadeau,s, . Plus je krijgt onderweg koffie . Een info middag een warme maaldijd . Een show dit keer van vader abraham . Plus een bingo .

Mijn man zei dat is pas op TV geweest ze smeren van alles aan .

Ik heb zo van :: Dat lig toch aan je zelf . Als je weggaat met zoiets en je steld je eigen van :: zo ik ga mee een goedkoopreisje . je krijgt van alles en voor maar 9.95.

En dat aansmeren daar trap ik zeker niet in .

Mijn vraag is :: Is dat aante bevelen .?? Heb nog nooit met die dagreisjes meegegaan.Wie heb daar ervaring mee???

Lotje .

• Alie

Lotje veel plezier, ik ga 4 dagen naar Limburg logeren bij mijn vriendin, en jij dat reisje ik zal aan je denken, suc 6 he, hebben we beiden wat leuks te doen!

• ¥ Lotje ­­¥

Die reisjes kan ik al op mijn vingers natellen . zijn leuker hoor Alie. Ge niet er van . Limburg is mooi .Kom er ook regelmatig . ;)

• Alie

Ja fijn, door de toestanden hier is het er lang niet van gekomen, maar nu alles weer zo goed als normaal pak ik dit soort dingen ook weer op. dag Lotje:-)

• Douce

Nou meiden, maak er iets moois van! Uiteraard met de hand op de knip en……graag een verslag;)

Douce*D

• Alie

He, moet dat nou, ik heb er namelijk een lekker gevuld potje voor,

ff eruit goed voor mij ;-)

We gaan naar Duitland shoppen en naar Belgie antiekmarkt, en ik ga met de kinderen wii en, (spelcomputer) en pannenkoeken bakken!

• Douce

Haha, als je geconsuminderd hebt voor die uitje, is het een ander verhaal, dan heb je het verdiend;)

Doue*D

• K@rin

Wii-en vreet ook stroom, net als de vaatwasser.

Je kan net zo goed consuminderend gaan ganzenborden ;)

• Douce

Wat is Wii-en eigenlijk? Nooit van gehoord…..nu ben ik ook helemaal niet thuis in computer spelletjes. Kunnen jullie me bijpraten?

Douce*D

• Petr@

Naar welke plaats in Limburg ga je Alie?