Leven zonder olie

• BennieMak

Gisteren in een van de gratis krantjes een advertentie gelezen over het boek ‘Leven zonder olie’. Nu voelde ik mij niet aangetrokken door de titel om m'n eigen schuldgevoelens weg te poetsen, maar wij worden wel meegetrokken in de problemen die met de olieverslaving van anderen gepaard gaat. Dus leek het mij een goede aanrader voor al die anderen!

Zie hun website: http://www.levenzonderolie.nl/

• krentje

In bijna alles zit olie verwerkt, in plastics, je stroom,je benzine,wasmiddelen en wat al nog niet meer? Je kan er niet aan ontkomen helaas.

Zelfs het toetsenbord waarop je zit te tikken, daar zit ook aardolie in verwerkt.

Het boek gaat letterlijk over leven zonder olie begrijp ik? Hoe hebben ze dat boek geschreven dan, toch ook op een pc van hardplastic ( foei!!! olie)

En nou ga ik ff lekker aan de massageolie (amandelolie met lavendel enzo). Dat is wel lekker ontspannend.

• Paul

Ik heb gelezen dat over 20 jaar het aardgas op is in Nederland.

Ze moeten nog veeeeel meer aan het buitenland verkopen : dom dom dom :-(

• BennieMak

Misschien is de titel wel een toekomstvoorspelling…

• BennieMak

We moeten wel. Als men in Italie in de kou komt te zitten als gevolg van een storing in de gasleverantie aan de Oekraine, geloof dan maar dat ‘enige’ druk op nederland uitgeoefend wordt voor een extra gasleverantie…

• Paul

Ik lees net dat een vat ruwe olie al meer dan 100 kost.

Maar wie koopt er nu een vat ruwe olie pfffffffffffff :D