zo ben er weer. . Het reisje dus dat ik gedaan heb via zo,n foldertje .
Instapplaats was 10 min te laat de bus dus . ik dacht daar begin het gedonder al .
Alle mensen opgehaald . .
We kwamen aan in Werkendam daar was het verkooppraatje . We kregen eerst koffie . Nou ik dacht , is de koffie lauw zit ik al op m,n puntje van de stoel om ze terug te roepen . Maar nee , werkelijk hij was warm en lekker . Gebak kon je er bij nemen en jawel . , Er werd gezegd dat je dat zelf dan moest betalen .Dus van te voren zeiden ze dat , zoals het hoort Je kreeg ook een briefje waarop de prijzen stonden . Dat strepen ze dan aan als je iets kocht en na afloop moet je dat betalen . en de koffie van de prijs viel echt mee , 1. 50 voor een kop koffie .
Voor de middag een uurtje praten over verkoop van reizen van hun . Dus viel eigenlijk wel mee. Toen eten . Ja nou moet je met een reisje van 9.95 niet verwachten dat je eerste klas eten krijg . Nou het was , kippensnhitzel, pommesfrietjes en een mix van groente. ijsje moest je zelf dan weer betalen . was 3 euro . maar ze riep af dat het 2.50 voor dat ijsje was . Was een schep ijs met vruchtjes . wat chocolade er op en slagroom . ging ook wel . Toen 2 en een halfuur praten over schapen bedden goed . . niks opdringerig was het . Op het laatst kon je ook kleine dingen kopen . zoals een dekentje van dat spul, pantoffels , sjaals , en creme .
Toen de bus weer in , naar Dussen was 4 kilometer verderop . Daar kregen we een lotje bij de deur . , Comsumties moest je zelf betalen . Op dat lotje was best veel prijzen . Dus eerst verloting . Toen was er een bandje van vader , moeder , en zoon . die speelde liedjes van de jaren 60 . Was best aardig zoals marielou en meer van die liedjes . Toen was er een bingo . was 5 euro de kaart . maar dat hoefde je niet te nemen als je niet wou . Waren mooie prijzen. zoals t.v , video, , koffiezetapparaat en meer van die dingen . Daarna weer verloting op dat ene bonnetje van binnenkomst . . Wat een prijzen gaven ze daar weg zeg . Toen kwam een uur vader abraham. Je kon dansen , dat werd ook gedaan . En abraham zette de zaal ook op zijn kop met polonaise .
Mij heb het gekost . de bus dus 9.95 . wat drinken ongeveer 5 euro en een bingo lot van 5 euro dus alles bij elkaar 20 euro . Ik had erger verwacht om dat veel mensen zeiden : dat is niks en je mag niks en ze dringen op of schelden .. Nee . viel 100% mee . Was eigenlijk nog best leuk . Maar in de bus naar huis zeiden mensen . Dat weer van een ander bus of firma dat er daar anders aan toe gaat. Dan moet je de hele dag naar die praatjes luisteren en deuren worden op slot gedaan en je mag niet naar de wc. Nou dat reisje wil ik ook nog eens een keer mee maken met die firma . Want…….let op . Ze mogen met een zooi mensen zoal niet de deuren op slot doen . Ik heb zelf BHV . bedrijfhulpverlening .Dus als ik daar mee gaat . En ze doen dat maak ik er werk van . Je mag geen deuren sluiten zo . brandveiligheid
Maar dit reisje was best goed hoor en oja ja ook nog een cadeau mee naar huis . handenset creme . zaten 3 flesjes in en 2 potten . Dat kon je kiezen uit meerdere cadeau,s ik heb dus dit genomen . Is best aan te raden bij deze firma dus . De andere moet ik zelf ook nog meemaken .
Lotje