Nu we toch in de ban zijn van reisjes:
Sinds jaar en dag zing ik in een smartlappen/geinige liedjes koor en leek het ons wel eens leuk om met mekaar een kort reisje te maken. De bedoeling was om het zo goedkoop mogelijk te houden, bestemming volkomen onbelangrijk.
Onze keuze is gevallen op een busreisje naar de Moezel, 3 dagen halfpension voor € 139,00 van Peter Brandhout.
Het zal lachen gieren brullen worden want dat flikken we ook in openbaar vervoer bussen als we ergens moeten optreden. Zoals ik al zei: bestemming volkomen onbelangrijk want we komen er toch niet aan toe om naar links en rechts te kijken bij de inclusief dagtochtjes. De verzorging halfpension, zullen ook wel kleffe schnitzels worden met bratkartoffel en doperwtjes maar dat mag de pret niet drukken, wat mag je verwachten voor die prijs.
De avonduren zullen we wel in het hotel doorbrengen, alle dames en heren mogen graag alcoholische versnaperingen tot zich nemen en kunnen we na afloop zo de kamer met douche en toilet inrollen. Ik hoop wel dat er bij het ontbijt honing geserveerd zal worden want ik weet nu al dat ik zonder stem thuis zal komen.
Ma