Nog een truttig reisje.

• Ma Molton

Nu we toch in de ban zijn van reisjes:

Sinds jaar en dag zing ik in een smartlappen/geinige liedjes koor en leek het ons wel eens leuk om met mekaar een kort reisje te maken. De bedoeling was om het zo goedkoop mogelijk te houden, bestemming volkomen onbelangrijk.

Onze keuze is gevallen op een busreisje naar de Moezel, 3 dagen halfpension voor € 139,00 van Peter Brandhout.

Het zal lachen gieren brullen worden want dat flikken we ook in openbaar vervoer bussen als we ergens moeten optreden. Zoals ik al zei: bestemming volkomen onbelangrijk want we komen er toch niet aan toe om naar links en rechts te kijken bij de inclusief dagtochtjes. De verzorging halfpension, zullen ook wel kleffe schnitzels worden met bratkartoffel en doperwtjes maar dat mag de pret niet drukken, wat mag je verwachten voor die prijs.

De avonduren zullen we wel in het hotel doorbrengen, alle dames en heren mogen graag alcoholische versnaperingen tot zich nemen en kunnen we na afloop zo de kamer met douche en toilet inrollen. Ik hoop wel dat er bij het ontbijt honing geserveerd zal worden want ik weet nu al dat ik zonder stem thuis zal komen.

Ma

• ¥ Lotje ­­¥

Wat maak het uit Ma. Gisteren in de bus waren mensen uit mijn plaats . dus een hoop geklets met bekende en buurten en ook lachen.

• Channah

Als er niet al teveel verloop van koorleden geweest is de afgelopen tijd kan ik mij wel iets bij dat reisje voorstellen! :-) ;-)

• Juul

Hoe kan jij dat? Het komt op mij nogal vaag over.

• Channah

Zo vaag is dat toch niet? Ik ken het koor, als het ledenbestand tenminste niet drastich veranderd is.

• Ma Molton

We hebben weinig wisseling gehad, het is dan ook de harde “kroegkern” die geboekt heeft Channah en kan je dus exact invullen hoe dat reisje gaat verlopen.

Gelukkig zijn de stemsoorten goed verdeeld en ben ik niet de enige “alt”, wel zielig voor de rest van de bus, maar ja, die gaan maar naar de Bingo ;)

Ma

• Channah

Wanneer gaat het plaatsvinden, Ma? Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier!

• Ma Molton

Het gaat 4 april gebeuren, 7 uur Sloterdijk. Omdat de spontane inzet van de liedjes meestal verkeerd is heb ik mijn stemvork al klaarliggen, nu nog even op de index de toonsoort aangeven en het feest kan beginnen.

Ma

• Channah

Nou Ma, dat wordt vroeg opstaan!