In de nacht wassen.word veel duurder

• Nel

http://www.nu.nl/news/1456146/37/Nachtstroom_levert_geen_voordeel_meer_op.html

• zackary

je was me net voor :D

misschien ook wel weer een voordeel, kunnen veel buren zonder spouwmuren lekker slapen zonder zich te ergeren aan wasmachines.

• Nel

:D*D*D

• Moeder

Jammer, ik ben er al zo lang aan gewend om in het weekend te wassen en te drogen. En om na 23.00 de vaatwasser aan te zetten. Dus ik hoef me niet meer schuldig te voelen als ik op een ander tijdstip een wasje/droogje doe?

• Paul

toch nog wel voordeel !

http://www.nuon.nl/producten-en-diensten/stroom-en-gas/vasteprijsstroom-en-vasteprijsgas/tarieven.jsp

• Gemeente-Westland

Thnx. Ik denk dat ik maar eens een meerjarencontract voor een vaste prijs ga afsluiten, die prijzen gaan op een enkele tijdelijke inzinking na toch alleen maar omhoog. Energie is namelijk een schaars goed en wordt steeds schaarser. Ik heb er wel eens aan gedacht om over te stappen op goedkopere aanbieders, maar iedere keer als ik dat uit ga zoeken lees ik weer de horrorverhalen over wat die aanbieders allemaal niet flikken en dan durf ik al niet meer. Met de Nuon heb ik tenminste nog nooit problemen gehad.

Een consumindertip voor waterbedeigenaars met dag/nachtstroom is trouwens het gebruik van een schakelklok die ervoor zorgt dat het bed alleen wordt opgewarmd tijdens de goedkope tijden. Water houdt de warmte zolang vast dat je daar helemaal niets van merkt (eigen ervaring).

• Swartdam

Nou mij hebben ze te laag ingeschat toen ik hier kwam wonen. De jaar afrekening kreeg ik van de week en ik “mag ” 650 euro bij betalen .Ik betaalde al 138 euro per maand .Volgens de nuon is er een meter opmeter geweest . Niemand van ons heeft iemand gezien….. .Dus maar weer aan de bel trekken , gr Bernadette

• maria

Bij een familielid van me is ook eens zo'n meteropnemer geweest die door de muren heen kon kijken dus dat komt wel meer voor!:D

Maria

• Marieke

Ik ben er niet rouwig om, ik heb helaas al geluidsoverlast genoeg van mijn buren, ik vind het eigenlijk asociaal om een wasmachine s'nachts te laten centrifugeren, zeker in een gehorig rijtjeshuis midden in de stad, waar ik dus in woon.

In een flat kan het natuurlijk ook niet, als je vrijstaand woont is het wat anders uiteraard:D

• zackary

asociaal ja, dat ik het juiste woord. en in die nachtstroom heb ik toch al nooit geloofd.

het is allemaal lood om oud ijzer, ze pakken je toch van alle kanten.