slapend rijk worden

• Pieter

Een student uit Zoetermeer is ermee bezig. Hij heeft de afgelopen twee weken al zo'n 1500 euro bij elkaar ‘geslapen’.

Dat is nog niet echt veel maar daar staat tegenover dat-ie er ook niet veel voor heeft hoeven te doen.

Zie ook www.slapendrijk.nl

Ik weet nog niet echt wat ik ervan moet denken. Het bewijst wel dat je anno 2007 echt op de gekste manieren geld kan verdienen.

• Moonlampje

ik wil niet veel zeggen maar we leven al anno 2008…

• BennieMak

Dat heb je als je in 2007 in slaap sukkelt… ;-) :D:D

• Ineke

Het bericht hierboven zit in een loop net als het filmpje bij slapend rijk? ;-)

• Pieter

Hoi Moonlampje,

Ik consuminder op tijd en leef daarom nog een jaartje eerder.

Groet, Pieter.

• Pieter

De media-aandacht helpt wel. Twee dagen geleden stond de teller op 700 euro, inmiddels al op bijna 2000. Voor ruim 500 euri per dag zijn er vast wel meer mensen die in bed willen blijven liggen (sterker nog ik kan hier in Den Haag wel een paar buurten aanwijzen waar dan helemaal niemand meer z'n bed uitkomt).

• Beheerder

Volgens mij is de truk dat elk keer dat een persoon op de link klikt of de video aanzet op die link er voor zorgt dat de sponsoren gaan betalen.

en als je de banners klikt op de pagina ook. Dus anderen zorgen ervoor dat de bedenker van deze site “slapend” rijk kan worden.

• Pieter

Ik ben wel benieuwd wat mensen verder nog gaan verzinnen. Als zelfs dit geld oplevert is er nog wel meer te bedenken. Een drugsverslaafde die ‘spuitend rijk’ wordt? Misschien een anorexia patient die ‘kotsend rijk’ wil worden? Iemand met chronische diarree die een website ‘schijtend rijk’ begint? Met internet binnen handbereik ben je eigenlijk zo langzemerhand een sukkel als je géén geld kunt verdienen.

• zackary

dan ga ik geld vragen voor een live webcam verbinding in onze slaapkamer:D:D:D

• onafhankelijkheid.nu

volgens mij ben je direct belanghebbende bij die website.