tja. die heb ik dus.
ik hou van m en hij doet zn best met zuinigheid, maar dat doettie puur voor mij.
zelf neemt ie t niet zo nauw met bijv. verpakkingen, chemicaliën of douchen.
Soms merk ik dat ik dan ‘verkeerd’ ga bezuinigen,namelijk op mezelf, omdat er al veel verspild is, was ik met n washand, doe ik de vaatwasser,want ik gebruik n halve tablet, koop ik volgend jaar maar n winterjas uit de kringloop enz.
ik vraag me af op welke gebieden anderen compromissen sluiten met n consumerende partner.
Na zeven jaar bezwijk ik dus nu voor n dure verweggiestan vakantie, incl. vliegen.
Het is geven en nemen, al zit ik nu al met pijn in mn buik over de kosten in, wat er in twee weken effe over de balk gaat en wat we daar allemaal van hadden kunnen doen en opknappen…
maar met vakantie koop je een ervaring en n herinnering zegt lief en hij komt door het weggaan echt tot rust.
Tja. zeven jaar geleden was de zon-vakantie ook leuk en we hebben het er nog regelmatig over maar eigenlijk hoeft t van mij niet! ik doe dit dus puur voor hem,
en zo houden we t leuk,al vind ik de compromissen soms knap moeilijk, herkenbaar? of doen jullie op andere manieren water bij de wijn?