Goedemiddag allemaal.
Ik kijk al een tijdje mee en wil graag mee gaan praten i.p.v alleen maar mee lezen.
Bij deze dan dat ik me voorstel. Ik heet marina en ben 51 getrouwd en van de drie kinderen is er nog een thuis,2 katten, 4 duiven en een hond, dus eigenlijk heel gewoon gezin ,was het niet dat wij erg begaan zijn met het milieu en voor hergebruik gaan ,biologisch en vegetarisch eten en hierdoor vaak raar aangekeken of niet zo begrepen worden.Door onze leefstijl al jaren is het mogelijk dat we weinig hoeven werken ,mede natuurlijk omdat er nog maar 1 kind hoeft te studeren.We houden erg van lekker eten en hieraan geef ik wat meer geld aan uit,dit koop ik altijd bij de natuurwinkel of bij AH.Katten voer en honden voer maak ik zelf ,vis/vlees/rijst.Sinds 9jaar we wonen in het oosten van het land ,aan de rand van de stad en hierdoor is het buitengebied mijn achtertuin,hoef ik weinig voor te doen alleen maar genieten.
Zo weten jullie iets van mij en ga ik vanaf nu gezellig en hopelijk ook zinvol mee chatten,tot chattens