Even een“weetje”!
Weten jullie dat er bij M.S Mode ( jullie vast wel bekend) tegenwoordig B-H's verkocht worden? De maattabel gaat tot 95F ;de prijs 16 euro.
Ik vond er hele mooie tussen zitten!
Beste Channah. Dat jij er alleen maar komt omdat je vriendin er zo nodig heen moet, is een zeer overbodige en ook een beetje kwetsende opmerking naar alle prikkers die er wel af en toe kijken en kopen. Dat er nooit iets bij zit wat wel je smaak is kan ik mij niet voorstellen.De collectie wisselt voortdurend en heel snel.
En over smaak valt niet te twisten. Zo kan ik mij herinneren , dat je ooit eens postte , dat je erg houdt van (minstens 20 jaar oude )zelf gebreide truien. Nou ; eerlijk gezegd zal je mij daar nooit in zien lopen en ik denk een heleboel prikkers niet. Je geeft met deze opmerking aan, dat jij het een winkel van niets vindt en jezelf iets anders/beters gunt. Bah…… En wat de maten de andere kant op betreft; ga zelf maar kijken!
Je voelt je wel erg snel gekwetst, zeg!
Nee, uit mijzelf ga ik die winkel inderdaad niet in, omdat de ervaring heeft uitgewezen dat ze er nooit iets hebben dat mijn smaak is. Wél de smaak van mijn vriendin dus, die een heel ander type dan ik is, qua uiterlijk dan. Bovendien houdt ik niet van die winkelstraten waar dit soort winkels nu eenmaal altijd gevestigd zijn, zoals bijvoorbeeld hier te Amsterdam de Kalverstraat en Nieuwendijk. Maar ik ben niet te beroerd om af en toe mee te gaan als mijn vriendin naar zo'n winkel wil.
Wat mijn zelfgebreide truien betreft: ik heb er inderdaad één die ouder is dan 20 jaar, en ook een paar die in leeftijd variëren van 5 tot 15 jaar. Die liggen wel eens een jaar of drie ongedragen in de kast, en als ik ze dan weer aantrek oogst ik er altijd weer complimenten mee.
Wat de BH's betreft: ik vind dat je nogal eenzijdige informatie qua maten geeft. Vandaar mijn vraag/opmerking. En nee, ook daarvoor ga ikniet in die winkel kijken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?