consuminderen op vliegreizen...

• Paul

slecht voor het milieu en de belastingbetaler……..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3462254/_Ambtenaren_vliegen_zich_suf__.html

• ¥ Lotje ­­¥

tja die ambtenaren ;)

Wat denk je van schoolonderwijzers/leraressen??

tig keer per jaar vakantie ;) lekker toch ?

Als ik op nieuw moest beginnen werd ik schooljuf haha…:D ging ik met die vliegtuigen mee maakte niet uit als ik dan de vlucht tussen de ambtenaren moest zitten . Nam een schietstoel mee :D:D:D ;);)

• Paul

nou, onderwijzend personeel heeft af en toe wel wat vakantie nodig denk ik.

het is best wel intensief werk.

• ¥ Lotje ­­¥

klopt wel ;) De kindertjes zijn niet meer net als vroeger . ze zijn brutaler . ;)

• Margreet

Altijd dure vakanties als je in het onderwijs werkt…….

Margreet

• Jaren

Hoi,

Wat zeg je daar, schooljuf tig keer per jaar op vakantie???????????

Deze niet hoor. En denk je eens in. Wij moeten altijd in de dure periode op vakantie. Niet even tussen door lekker goedkoop. Dat zit er voor ons niet in.

We hebben vaak vakantie, maar dat wil niet zeggen dat wij altijd weg gaan.

Tja, verkeerde beroep geleerd blijkbaar.

Jaren

• Jaren

Maar het wil niet zeggen dat het geen leuk baan is. Onderwijs is het leukste wat er is. Ook met de jeugd van tegenwoordig valt veel te lachen.

En ja, zwaar is het soms wel. Niet lichamelijk maar psychisch. Maar ook dat went.

Jaren

• K@rin

Ik heb nieuws voor je:

Vroeger was er ook een jeugd van tegenwoordig! ;)

• Marieke

Nou, het onderwijs is niet de enige beroepstak die duur uit is met de vakanties hoor, wat dacht je van alle hardwerkende mensen in de bouw, waaronder mijn echtgenoot?

Bovendien krijgen de mensen met kindertjes voorrang:( op de mensen zonder kinderen, waardoor wij de grootste moeite hebben om gelijk vakantie te krijgen, belachelijke voorkeursregeling en pure discriminatie:(

• Gemeente-Westland

Tja, en je kunt het ook niet meer aftrekken van de belasting als beroepskosten. Net in de krant (de Pers) een stukje gelezen over wat er vroeger allemaal aftrekbaar was en blijkbaar wilden aardrijkskundeleraren nog wel eens gaan kijken of de Alpen nog wel op dezelfde plek lagen. :D