Restaurantweek

• Wilhelmina

Tijdens de restaurantweek 3 tot 9 maart is eten in diverse restaurants door het hele land spotgoedkoop. Het is de eerste keer dat deze week nationaal geopganiseerd wordt. Zie : www.restaurantweek.nl

• Yoo

ik heb een andere opvatting van spotgoedkoop!

• Wilhelmina

Tja dat kan :D

• Wilhelmina

Dit is wat goedkoper *D:

http://www.etenvooreentientje.nl/

• krentje

“ thuis eet ik ook best”

( dat zei mijn opa altijd,als het over restaurants ging)

• Channah

Inderdaad niet echt spotgoedkoop. Maar ik heb natuurlijk eventjes op ‘Amsterdam’ geklikt, en in een aantal van de daar meedoende restaurants heb ik wel eens gegeten. ik moet zeggen dat dat echt de betere restaurants zijn. Niet om even snel te eten na je werk, maar wel als je iets te vieren hebt, en een avondje lekker uit wil.

• Channah

Uiteraard heb ik ook hier even bij ‘Amsterdam’ gekeken. Ik zag meteen een restaurant dat niet meer bestaat. ;-) Een aantal van de restaurantjes ken ik, maar ik weet er veel meer waar je een hjoofdgerecht onder de € 10,– kunt bestellen.

• Channah

Haha, mijn vader zei dat over koffie. :-) Als hij samen met mijn meder de wekelijkse boodschappen op de markt en bij de HEMA had gedaan wilde mijn moeder altijd graag even ergens een kopje koffie drinken. Dan was het steevast: “Thuis hebben we ook koffie.” Gelukkig was mijn moeder een doorzetter, want stiekem vond mijn vader het toch wel leuk! ;-)

• Paul

Ik heb het idee, dat ze dan de kliekjes serveren.

• Wilhelmina

Hier in Den Haag ook zo Channah. Er staan echt klasse-restaurants bij! En van de 43 restaurants waren er al 32 volgeboekt !