Graag wil ik mijn gedachten over dit onderwerp aan jullie toetsen. Het houdt mij bezig , omdat ik volgende week naar Pakistan/India vertrek voor einige weken.
Geert Wilders en zijn film. ( waar de film overgaat is geen onderwerp in mijn topic)
Wat ik niet begrijp is, dat G.W beveiligd wordt door een beveiligingsbedrijf. Dat bedrijf wordt betaalt door de overheid , want door de overheid zijn ze ingehuurd. Waarom weet de overheid dan zogenaamd niet wat G.W uitspookt? Die beveiligers zijn waarschijnlijk geen ‘gewone’ beveiligers, maar goed opgeleide B.V.D ers of zoiets die raporteren aan diezelfde overheid over wat G.W doet. Natuurlijk weten zij precies met wat voor mensen G.W zich ophoudt met wie hij belt , wie hem belt waar zijn ‘film’ eventueel wordt opgenomen wie eraan meewerkt etc etc. Zijn telefoon en de telefoons van mensen in zijn omgeving zullen worden afgetapt.
Conclusie:
Waarom brengt de regering iedereen in rep en roer o.l.v Balkenende terwijl ze heel goed weten wat er aan de hand is ; wat G.W aan het doen is. Wie heeft hier belang bij en waarom?
Maak ik een denkfout?