Ben aan het proberen om een een abonnement bij ze te krijgen, maar tot nu toe is het huilen met de pet op. Op 14 februari het abonnement aangevraagd en op de 18de was het geld al afgeschreven. Maar toen bleef het stil. Vorige week toch eens bij die belwinkel waar ik het had afgesloten gevraagd hoe het nou zat, en toen de eigenaar daarvan ze opbelde kreeg hij een muts aan de telefoon die keihard beweerde dat ze het op de 18de wel geprobeerd hadden maar dat het toen niet gelukt was en dat ze het geld op de 27ste pas binnen hadden gekregen. Ze hadden daarom nog niets gedaan. Nou waren ze gewoon aan het liegen, want op mijn bankafschrift stond duidelijk die afschrijving op de 18de, geen terugstorting daarvan en op de 27ste was er helemaal niets gebeurd v.w.b. een betaling naar Simpel toe. Nou kreeg ik vandaag een mailtje dat ze het nummer niet los hadden kunnen krijgen van de KPN omdat het nummer bij KPN niet bekend zou zijn. Ik heb wel drie keer gekeken op het aanvraagformulier, maar daar staat toch echt het juiste nummer op en op de simkaart staat met grote letters KPN.
Ik heb ze dus maar eens een pissig mailtje teruggestuurd met het bovenstaande verhaal en ze gezegd dat ik nu binnen een week met dat abonnement wil kunnen bellen, anders zeg ik de boel meteen weer op. Wordt vervolgd.