simpel

• Margreet

Kent iemand hier het bedrijf Simpel?

Ze bieden mobiel bellen aan voor 100 minuten een abonnement van €2,50

Het abonnement is voor 2 jaar en de kosten moeten vooraf betaald worden.

Het bellen gaat via het KPN netwerk.

Hoop dat iemand van jullie me iets meer kan vertellen.

groetjes Margreet

• Paul

nee, eigenlijk nog nooit van gehoord,

maar dit is ook via het kpn netwerk en ook niet duur :

http://www.gsmweb.nl/telfort/index_abo.htm

• Ineke

De adder zit hem een beetje in het feit dat je boven de bundel opeens 25 cent per minuut betaald. Je mag de overgebleven minuten ook niet mee nemen.

Als je het red met 100 belminuten per maand is het wel een goede aanbieding denk ik. Kom je erboven kun je beter, bijvoorbeeld, voor simyo kiezen. Dit is geen abonnement en kost 15 cent per minuut. Ook erg gemakkelijk op te waarderen znder dat je eerst weer naar de winkel moet. En nee ik heb geen aandelen daar maar bel zelf er weinig en vind dit een goede oplossing. :-)

• Ineke

Zie dat het smsen buiten de bundel (10 stuks) ook 25 cent per stuk kost. Dit is gewoon erg duur!

• Gemeente-Westland

Ben aan het proberen om een een abonnement bij ze te krijgen, maar tot nu toe is het huilen met de pet op. Op 14 februari het abonnement aangevraagd en op de 18de was het geld al afgeschreven. Maar toen bleef het stil. Vorige week toch eens bij die belwinkel waar ik het had afgesloten gevraagd hoe het nou zat, en toen de eigenaar daarvan ze opbelde kreeg hij een muts aan de telefoon die keihard beweerde dat ze het op de 18de wel geprobeerd hadden maar dat het toen niet gelukt was en dat ze het geld op de 27ste pas binnen hadden gekregen. Ze hadden daarom nog niets gedaan. Nou waren ze gewoon aan het liegen, want op mijn bankafschrift stond duidelijk die afschrijving op de 18de, geen terugstorting daarvan en op de 27ste was er helemaal niets gebeurd v.w.b. een betaling naar Simpel toe. Nou kreeg ik vandaag een mailtje dat ze het nummer niet los hadden kunnen krijgen van de KPN omdat het nummer bij KPN niet bekend zou zijn. Ik heb wel drie keer gekeken op het aanvraagformulier, maar daar staat toch echt het juiste nummer op en op de simkaart staat met grote letters KPN.

Ik heb ze dus maar eens een pissig mailtje teruggestuurd met het bovenstaande verhaal en ze gezegd dat ik nu binnen een week met dat abonnement wil kunnen bellen, anders zeg ik de boel meteen weer op. Wordt vervolgd.

• Margreet

Nou Xinix als ik dit zo lees klinkt het niet zo positief, ik wacht jou verdere reaktie en afhandeling van Simpel aan jou even af voor dat ik daar een abonnement ga nemen.

Succes!

groetjes Margreet

• Gemeente-Westland

Op mijnsimpel kan ik zien dat ze nu een ander telefoonnummer voor me hebben aangewezen. Maar aangezien ze me nog geen simkaart hebben gestuurd kan ik daar nog niets mee. Bovendien zie ik daar welke kosten je allemaal kunt hebben. De gratis minuten naar andere simpel gebruikers staan er wel, maar de 100 ‘gewone’ gratis minuten niet. Bovendien staan de 06 nummers er ook als een aparte kostencategorie, het lijkt erop dat je die ook niet van je gratis belminuten kunt afboeken. Als ik deze week nog met ze kan gaan bellen, laat ik wel weten hoe dat eruit gaat zien. Zoniet, dan laat ik de betaling terugboeken en ontbind ik het contract wegens wanprestatie. Ik had ze gemachtigd, dus daar heb ik nog tot de 17de voor.

• Ineke

06 nummers zitten nooit in ‘gratis’ belminuten, dus dat is niet anders dan bij andere aanbieders.

• Gemeente-Westland

OK, da's dan prima. Maar de gratis belminuten zelf staan er volgens mij ook niet bij.