OT: I'm back!

• consuminderaar

Mensen het is feest vandaag want ik ben er weer. Geniet van de mooie dag, het lekkere zonnetje en laat je portemonnee thuis als je gaat winkelen! Dat was mijn tip van de dag! En nu ga ik lekker ontbijten, toedeledokie!

• ¥ Lotje ­­¥

en laat je portemonnee thuis als je gaat winkelen

Op sommige plekken is het nog steeds uitverkoop . en daar kan je nog van profiteren ;)als je wil . En ik ga eerst koffie leuten en dan van alles voor m,n werk . eerst opladen haha:D

• BennieMak

Volgens mij nog twee nachtjes slapen, dan zou je volgens het moderator-team terug mogen komen.

Heb je inmiddels een baan?

• Petr@

Welcome back! :D

• consuminderaar

Volgens mij is het vandaag elf maart, maar goed…..

En een baan? Wat is dat?

Nee, ik hoef even niet, gelukkig!

• ¥ Lotje ­­¥

beetje slappe was

Volgens mij is het vandaag elf maart, maar goed…..

morgen 12 maart

En een baan? Wat is dat?

Dat is werken hoe dan ook . op werk , thuis, waar dan ook en hoe ook nog eens . normaal , wat langzamer of gewoon doorwerken …..of met beetjesals het moeilijk gaat.

Nee, ik hoef even niet, gelukkig

Wees blij dat je KAN werken . als is het zittend of denkend of raad gevend .

anders begrijp ik de instelling van je verkeerd en moet je wat duidelijker zijn ..

• BennieMak

consuminderaar schreef:

>

> En een baan? Wat is dat?

> Nee, ik hoef even niet, gelukkig!

http://www.tweevandaag.nl/index.php?module=PX_Story&type=user&func=view&cid=2#

• BennieMak

maandag. 10-03-2008 Een uitkering? Verplicht werken! –> Bekijk video

• consuminderaar

Ik ga hierover niet (meer) in discussie!

• consuminderaar

"Een uitkering? Verplicht werken!

Steeds meer Nederlandse gemeenten dwingen werklozen weer aan het werk te gaan. Met de Amerikaanse methode ‘Work First’ moeten mensen die een uitkering krijgen werken, verplicht productiewerk of onkruid schoffelen, en wie weigert verliest zijn uitkering. ‘Dat is dwangarbeid’ zegt een groep weigeraars in Arnhem en Haarlem, en zij stappen naar de rechter. In EénVandaag een werkweigeraar in Rotterdam. De HBO'er moet nu verplicht schoffelen en dat weigert hij".

Dit bedoel je. En groot gelijk heeft ie. Dwangarbeid is namelijk wettelijk verboden. Dit is iets anders dan reintegreren; daarbij word je geholpen met solliciteren, werk zoeken, arbeidsritme opdoen, scholing, ervaring opdoen. Verplicht in een plantsoenendienst schoffelen werkt dan alleen maar averechts!

Met druk, dwang en dreigementen bereik je echt helemaal NIETS!