Windbestendige en dus consuminderende paraplu

• Channah

Voor morgen wordt weer zwaar weer verwacht: windkracht 9 met windstoten die nog veel zwaarder zijn. En daarbij regen. Ja, ik zal er toch doorheen moeten naar mijn werk. :-( Gezien het feit dat ik daar toch enigszins representatief voor de dag moet komen kan ik het mij niet veroorloven om mij maar gewoon ze#iknat te laten regenen. Bovendien voelt dat niet zo lekker, de hele dag van die klamme kleren aan. Mijn parapluutje zal deze wind niet trotseren. En om nu in een regenponcho met zuidwester door de stad te wandelen is ook weer zo overdreven.

Ik zat net even te chatten met een vriendin, die mij op deze site wees: http://www.senzumbrellas.com/index.php?id=22 Een paraplu die niet om kan waaien. Nu, ik verlies er minstens 3 per jaar aan omwaaien, dus mijn interesse was gewekt! Dus op naar de website! Ik denk dat ik consuminder door zo'n paraplu aan te schaffen, niet alleen op euro's, maar ook en vooral op ergernis. Daar heb ik morgen natuurlijk niets aan, en verder de hele week ook niet, want er moet gewoon gewerkt en niet gewinkeld worden, maar het lijkt mij wel wat.

Heeft al iemand hier ervaring met deze paraplu's?

• Frans Rutten

Het lijkt me wel wat!!! Mooi ding, daar is over nagedacht! Ik denk wel dat het een betere paraplu is dan de gewone vorm die we gewend zijn. Maar je moet 'm nergens laten staan, want daar is ie toch echt te duur voor!

• maia

Nee ,maar ik hoor graag je ervaringen:D:D

• ¥ Lotje ­­¥

Ben er wel benieuwd naar :) je zou de plu toch wel stevig vast moeten houden . ;)dat de wind er onder waait en floep uit je handen blaast :D

• BennieMak

Het is stralend weer!

We moeten een goede weersvoorspeller hebben!

• tineke

wij kregen hem van de Rabobank, maar hebben hem nog niet gebruikt! ;-)

• consuminderaar

Pfff de klikbrigade is er ook weer!!

• ¥ Lotje ­­¥

ja en de uitlokker ook. jij

• Paul

gratis bij een hypotheek ? ;-)

• consuminderen.pagina.nl

Suggestie:

Negeer elkaar even oké .Schiet niet echt veel op om continue elkaar weer “op te zoeken ” , groetjes moderatieteam