Kast verhuizen

• Willemijn

Heeft iemand misschien een idee?

Ik moet een loodzware kast verhuizen.

Nu zou ik een busje kunnen huren maar er is niemand (in staat) om te tillen en sjouwen.

Een verhuizer kost maar liefst 200 euro.

Ik heb het al bij een koeriersbedrijf (verschillende) geprobeerd maar die doen dit soort klussen niet.

Iemand een suggestie?

• Rick

Ga langs een middelbare school in de pauze en vraag een paar uit de kluiten gewassen schooljongens om je te helpen in ruil voor een paar euro. Werkte bij ons prima toen we de piano moesten verhuizen :-)

Is het een hele zware kast, dan is een bezoekje aan de sportschool misschien nuttiger, daar zitten vast wel kleerkasten die een kast willen en kunnen tillen ;-)

• Margriet

Even je buren vragen?

Probeer zoveel mogelijk van de kast af te halen. Deuren kun je er vaak zo aftillen, planken en lades eruit. Dat scheelt al enorm en is met sjouwen ook wat handiger.

Gr. Margriet.

• Beheerder

Is een aanhanger niet goedkoper om te huren? En je kan misschien inderdaad een paar scholieren vragen je tegen een geringe bedrag je te komen helpen. Misschien heb je nog wel wat buurjongens/jongemannen die het voor je willen doen.

• Nel

Boedelbak huren bij de shell of esso ..kost 35 a 40€ per dag

• purk

moet je wel een trekhaak hebben

• Nel

Dat is waar sollie :D

• BennieMak

Kast uit elkaar halen, in delen vervoeren en weer in elkaar zetten.

Verkopen op internet kan ook, is de koper er mee belast. Vervolgens koop je met het geld een nieuwe kast en laat die op je nieuwe adres bezorgen…

• Channah

In dit soort gevallen houd ik een belronde langs vrienden en vriendinnen. En ik vraag de buren. Niks geen vergoedingen, we helpen elkaar gewoon over en weer. En na afloop van de klus drinken we gezellig een borrel met elkaar.

• BennieMak

Dan moet je wel alcoholisten in je kennissenkring hebben… :D