Vraagje

• consuminderaar

Even in verband met het boekenweekgeschenk. Als ik nu bij BOL.com een studieboek bestel krijg ik dan ook het boekenweekgeschenk, of moet het perse NL-talige literatuur zijn?

• K@rin

Even gekeken bij Bol en er staat:

Het is weer Boekenweek! Bestel tussen 12 en 22 maart voor € 11,50 aan Nederlandse boeken (met uitzondering van 2ehands) en je ontvangt De pianoman van Bernlef gratis! Zolang de voorraad strekt, dus bestel snel.

Stel anders je vraag daar:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ViewStatic-Start?Section=none&Template=help%2fBOL_help_contact

• BennieMak

Bestel gewoon het boek ‘Bier voor Dummies’, leer je zelf je BLURP@-loze bier brouwen! :D

Wat te denken van consuminder-bier of van je nieuwe reclame-slogan daarvoor: ‘Ziezo, da’s bier'! :D:D:D

• krentje

Bol is best duur vind ik. Ze vragen best veel aan verzendkosten en als je meer besteld bezorgen ze het niet in 1 keer dus heb je weer meer verzendkosten.

Ik ben lid van de bieb, dat scheelt veel meer geld en ook ruimte in de boekenkast.

En als ik een boek wil kopen doe ik dat vaak bij de witte boekwinkel. Die zijn echt goedkoop.

• consuminderaar

Nieuwe studieboeken hebben vaak een vaste prijs dus ja BOL is dan wel de beste optie met 1.95 verzendkosten.

• consuminderaar

Ik ben geheelonthouder hoor! Knap van me dat ik dan toch kan doen alsof ik dronken ben, heb ik niks voor nodig!

• BennieMak

Dus als je dan slaagt om je eigen bier op de markt te zetten, dan gaat alles naar de klant! En de winst in je eigen zak. Maar dat wilde je geloof ik niet.