linksboven

• purk

ow echt?

waarom hebben ze dan alleen kado-smurf ingepakt voor de zending naar AH strijen?

gemenerikken…..

• consuminderaar

En die boksende knakker moet weg die irriteert me mateloos!

• Channah

Vind je dat werk zo min dat alleen verst. ………..

O, shit, even vergeten dat ik niet meer op jou zou reageren……

• purk

en hier komen er 4!

Tel uit je winst

• BennieMak

De verstandelijk gehandicapten zijn op een wachtlijst geplaatst vanwege het grote aantal HBO'ers. Scheelt natuurlijk wel, de smurfen komen deze keer zonder kwijl en op tijd in de AH!

• purk

Ben het met je eens,

agressief geval!

• consuminderaar

hahaha! En als die verstandelijk gehandicapten ze in hadden gepakt dan waren ze weken geleden al op geweest, dus wees de HBO-ers vooral ernstig dankbaar!

• Swartdam

Mijn beste ,

Volgens mij werkt die irriterende boxer vandaag iedereen opzijn zenuwen want het lijkt dat ook vanavond mijn boek weer niet uitkomt en ik wil zo graag weten wie de moordenaar is voordat ikzelf neigingen krijg ……

Ik hoef jou helemaal niets wijs te maken ,sterker ik beheer zelf 10 borden van bovengenoemd bedrijf en je kunt ook kiezen voor het non commercieele , zoals ik ook gedaan heb .

Punt twee is wat mij behoorlijk verkeerd schiet is dat jij er maar even van uit gaat dat iedereen jou verantwoording af moet leggen .

Dus als je het even niet erg vind lees ik nu mijn boekuit ,groetjes Bernadette

• purk

maar how even, ze zaten niet alleen in een zakkie, ze zaten in nog een zakkie!

Best ingewikkeld hoor, 2 zakkies

• consuminderaar

En het erge is, dit kan gewoon door machines worden gedaan, maar ja die arme uitkeringstrekkers moeten aan het werk gezet worden he……