offertes aanvragen

• purk

Het verbaast mij iedere keer weer wat een enorm verschil bedrijven rekenen voor dezelfde producten!

We hebben een aantal timmerbedrijven gevraagd een offerte te maken, voor de keuken hebben we 2 nieuwe raamkozijnen nodig.

De prijsverschillen zijn enorm! Houtsoort en hang en sluitwerk hetzelfde, gewoon met dubbelglas. Van 980 euro tot 2189 euro!

is toch een enorm verschil!

• ¥ Lotje ­­¥

je moet eens bij die een die duurder is zeggen :: goh ik ben daar gaan kijken en daar scheelt het zoveel . hahaha dan heb je kans dat ze weer zeggen oke mevrouw we doen er wat af. Want ze zijn bang dat je dan daar weer gaat . :D

• Beheerder

Vertel mij wat zo hebben wij offertes gevraagt voor een geintergreerde wandkast te bouwen. We schrokken van de prijzen. Hebben het uiteindelijk toch maar aan de goedkopere gegeven. Want de anderen wilden niet lager gaan. Ja mevrouw werd er gezegt dat zegt nou iedereen dat een ander goedkoiper is. Toen ik hem vroeg wilt u dan de offerte zien was het antwoord dat hoeft niet want u kan het zelf gemaakt hebben. Tja dan ben je het ook niet waard om de job te krijgen als je mij zo al niet vertrouwd.

• purk

ja, een eerder kozijn daar vandaan gehaald. Ziet er prima uit