Mijn Nuon !!!!!

• Swartdam

Het moet even niet gekker worden in huize Swartdam ,want ik ben laaiend .

De afrekening van mijn stroomverbruik was bizar hoog, of ik even 650 eurie,s bij mocht betalen….

Ik mijn DNA behoorlijk achter de vodden gezeten , let op je stroomverbruik punt .

Nu zes weken later kijken we weer naar het stroomverbruik …. en ik valachterboven van verbazing , ik heb ruim 6000 watt verbruikt .

De nuon bellen en jawel daar begint de idioterie ….. Dit kan niet moeten we even nakijken ,nee snapik nog wel .

Er is geen geregistreerde meter in u woning , nee klopt dat is destijds aan jullie doorgegeven . De vorige eigenaar tapte illegaal af .

De politie moet nu komen regristreren of de meter illegaal is zo ja dan zal ik aangifte moeten doen !!!!!!!!! WRS

Nog fff jemigggggg

• Paul

tappen de buren geen stroom van jou af soms ?

• Swartdam

Politie is er nu mee bezig ze denken aan iets groters ………

• ¥ Lotje ­­¥

hennep kweek in de buurt??

• Swartdam

• ¥ Lotje ­­¥

bij ons kwamen ze wel een langs de deur of we iets gezien hadden . ik zei wat gezien?? geknoei soms aan lantarenpalen of iets dergelijk . had al gelijk door dat het een kwekerij zat . en ja wel hoor . paar dagen later politie . om de hoek dacht zou ook eens gaan kijken stond zoveel politie . Stinkennnnnn die planten zeg . :D . was een vrouwtje die woonde daar alleen met een kind van 5 jaar . tjonge zeg het kind als dat groter is rolt er van zelf in denk je dan….. waar zijn ze toch mee bezig dan . ze is verhuist, althans dat was een huurhuis . ze moeten er uit dacht ik dan…en het gekke is . ik kom daar als ik van m,n werk afkomt er langs . En dacht wel eens goh die zit wel dikwijls onder de zonnebank . en zei dat ook thuis wel eens . en dat licht was ook scherper…. niks in de gaten hebben hée. …. Achteraf denk je dan dat ik daar geen erg in had dat daar een kwekerij zat…… zo zie je maar weer. …

• Swartdam

Juist ja ,

Lekker naief komt het korps hier binnenvallen en waarom whahahaha , ik zeg wat jullie ruiken is zelfgebakken brood en geen wiet , pfffff .Maar de heren hadden opdracht om hier rond te kijken . Jemig wat ben ik eigenlijk kwaad

• Desiree2

kan ik me voorstellen dat je kwaad bent maar ga je die 650 nu ook nog betalen????

• Swartdam

Nou ,

De manier waarop de Nuon met me omgegaan is vinden andere medewerkers ook niet normaal meer . Er is nu officieel een klacht ingediend . De 650 euro is al reeds voldaan dus het word nu kijken wie de langste adem heeft

• BennieMak

Afrekening gehad, mijn nieuwe maandelijkse termijnbedrag wordt 38 euro voor water, electriciteit en gas. Ik kreeg ook nog een korting op de eerste termijn. Electriciteitsverbruik van 600 kWh!

Dus ik begrijp dat die 10 bordjes aardig wat energie trekken?