1 miljoen?

• consuminderaar

Nu dachten een heleboel mensen afgelopen weekend dat ze een miljoen haden gewonnen met de LOTTO maar dit bleek opeen foutje te berusten. Nu staat er al de hele week in de Telegraaf een of ander “wijf” - ik kan niet anders zeggen - die nu het onderste uit de kan probeert te halen. Ze is niet tevreden met kaartjes voor voetbal of een popconcert, zelfs niet met een tripje naar Barcelona. Ze zit te zeuren over de benzinekosten naar Rijswijk, waar ze toch zelf naartoe is gereden om te praten over een andere prijs. Waar gaat dit naartoe mensen. De regels zijn duidelijk, de kleine lettertjes ook en toch probeert deze mevrouw haar miljoen te claimen, aandacht heeft ze in elk geval al wel, als het daar om te doen is. Wat zouden jullie doen als je even in de waan was miljonair te zijn, maar dat blijkt achteraf toch niet waar?

• consuminderaar

Doet me denken aan die prijsvraag waarbij je een bootreisje naar Newcastle oid kon winnen. Er stond toen luid en duidelijk bovenaan de site dat de prijsvraag nog niet was ingegaan en dat het een testsite betrof. Mensen deden mee, kregen een mail dat ze wonnen, en gingen vervolgens naar Kassa en Radar om hun beklag te doen. Kan het gekker, idioter, ,eer bizar? Mensen zijn tegenwoordig zo mondig, het slaat door, ik kan daar niet tegen. Iedereen denkt zijn of haar recht DAT ER NIET IS te moeten halen!

• ¥ Lotje ­­¥

Iedereen denkt zijn of haar recht DAT ER NIET IS te moeten halen!

*******************************************************************************

Wat denk je dan , als je boeken krijgt binnengepleurt van wehkamp en dat soort van die rotzooi ??Dat je prijs heb gewonnen . Een auto? Hoeveel mensen stappen daarin en bestellen dan???Ik heb ooit gebeld dat ik niks meer van die reclame van hun en andere boeken binnen wou hebben . Promp het ging gewoon door.. Heb op laatst de directeur aan de lijn gehad en gezegd als ik nog een keer van die rotzooi binnenkrijgt, want weet wel ze kunnen je uit het systeem halen . Dan maak ik er werk van. Ze hadden me tenslotte al tig keer beloofd dat ik ze niet meer zou krijgen omdat ik dat al eens aangegeven had . En toch nog sturen . Ook aan mijn moeders adres :: met hartelijk gefeliciteeerd met uw verjaardag. Hoe wel mijn moeder toen al een half jaar overleden was . En ik duidelijk doorgegeven had dat ik die boeken niet meer wenste en bla-bla uit gelegd had . Maar zeg je dan dat je er werk van ga maken om dat het lijkt dat het expres gebeurd ….. jawel dan is het afgelopen . Ze denken zeker dat ze ieder mens/persoon nou juist willen hebben van:: daar moet je gaan staan of daar moet je gaan zitten . Maar weet wel dat ieder mens het recht van spreken heb. Lees de universele verklaring van de rechten van de mens eens…..

• Nina2

“Wat zouden jullie doen als je even in de waan was miljonair te zijn, maar dat blijkt achteraf toch niet waar?”

Ik zou waanzinnig worden, net als die dame.

• swaney

Ik denk dat ik ff niet goed zou worden en ook heel boos. De techniek is van dien aard dat het allemaal niet zo moeilijk moet zijn om het goed op de site te vermelden. Alle falen in deze is menselijk.

De computer heeft het leven niet makkelijker gemaakt, maar juist ingewikkelder. Kijk maar eens naar wat er tegenwoordig allemaal fout gaat. Bijvoorbeeld de 800.000 belastingaangiften die nu weer opnieuw door de belastingplichtigen moet worden ingediend. Ik kan me van vroeger niet herinneren dat ik zoveel werk had om foutieve nota's verbeterd te krijgen. Mensen zijn door de computer gemakzuchtiger geworden en denken dat alles door de computer wordt opgelost.

Helaas!!

• ¥ Lotje ­­¥

Mensen zijn door de computer gemakzuchtiger geworden en denken dat alles door de computer wordt opgelost.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ja idd . Is tie kapot of doet het niet meer ben je gelijk in paniek ………Zo ook de Tom-tom . Ben er niet voor . ben misschien wel een muts op dat gebied maar als zo,n ding niet werkt of er is iets mee . weet men nog niet eens waar ze staan:D . Ik print en neem wel een atlasje mee. De tom tom heb mijn man gekregen hahaa………..:D Ik werd gek van dat ding . hou je muil heb ik wel eens gezegt in de auto tegen dat rotding :D:D:D

• consuminderaar

Dit is heel iets anders dan het voorbeeld van de prijsvraag waarbij duidelijk stond dat het om een test ging, en dat mensen dan toch hun prijs gingen claimen…..

dan heb je daar dus geen recht op, simpel zat!

• ¥ Lotje ­­¥

Er zijn altijd mensen die het niet snappen . en die moeten ze juist hebben……..;)

• Alie

250.000,= gulden ook genoeg, ik juigen alle cijfers goed op mijn lot van de staatslot., vroeg Debby mijn oudste kloppen de letters ook?????????????? 1 letter fout, jeetje mina wat een pech!

• ¥ Lotje ­­¥

Zo werkte het bij mij ook hahha :D:D

http://nl.youtube.com/watch?v=LYbKWgIwgds