1 miljoen?

• Beheerder

Ik ben heel nuchter. Zou inderdaad door het dolle heen geweest zijn en daarna behoorlijk aangedaan. Maar om afgescheept te worden met voetbal of concert kaartjes nee. Doe dan iets wat leuker is bv een mini reisje naar eigen keuze of zoiets. Oke het is niet de prijs die ik dacht gewonnen te hebben. Maar systemen kunnen doordraaien en fouten maken.

Het liefst ziet deze mevr. een geld bedrag. Geef haar anders een kleiner bedrag 50 duizend of zo iets dan heeft ze hoe dan ook gewonnen.

• consuminderaar

“Geef haar anders 50.000 ofzo…..”

Ze was echt niet de enige die dacht dat ze 1 miljoen had gewonnen hoor, dat waren veel meer mensen, maar die zoeken duidelijk niet de publiciteit. Iedereen met een bepaald eind of beginggetal bleek “winnaar” van het miljoen!!!

• Wilhelmina

Wat zou jij doen ?

• marina

Hij is leuk

• purk

Overal worden foutjes gemaakt.

Dikke pech

Zou ieder geval niet meer meedoen met de Lotto!

• ¥ Lotje ­­¥

Ben er ooit ook eens ingetrapt.

Gratis stond er op. Ik ingevuld , want dat moest . ( zo is me weer opnieuw ingegeven dat NIKS moet) nou…… was je gelijk lid . Dat wil zeggen werd iedere maand mooi van je rekening afgeschreven . Wat eigenlijk niet de bedoeling was. Ik las het ook als gratis een lot. En zie dat dan weer maar eens op te geven . Weer bellen . Kon je beter schriftelijk doen zeiden ze en voor een bepaalde tijd….. gossie zeg ik was kwaad …… maar meer kwaad op m,n zelf dat ik daar ingetrapt was. Heb er wel meegeleerd dus eigenlijk zou je ze dankbaar moeten zijn hahhaa :D ik zeg tegenwoordig glashard NEE.ook de verkoop praatjes aan de foon ect….Zeg gelijk je hoef niet meer te bellen voor die flauwekul :D

Je word harder ;)

• zackary

En wat dacht je van die losers die een lcd scherm voor 99 euro hadden besteld op de otto site?

Dit bleek op een foutje te berusten.

Die idioten gingen in een kort geding! uiteraard (en terecht) verloren ze.

Zulke gasten hebben een ontzettende plaat voor hun kop.

• zackary

moet je ff meer in verdiepen. het geluid kan namelijk ook zachter of helemaal uit.

• BennieMak

Wanen laat ik over aan hebzuchtig nederland, dus voor mij geen loterij o.i.d.. Ik heb het al druk genoeg met figuren van het lijf (en vooral de portemonaie) te houden die denken bij mij de hoofdprijs te hebben gewonnen. Waar een vrij drugsbeleid al niet toe kan leiden…

• BennieMak

Ik denk dat consumindaar het tijdstip om te gaan werken gaat uitstellen! :D