consuminderen op premie zorgverzekering

• zackary

Zijn we allen rondom verzekerd of hebben we de goedkoopste pakketten voor wat betreft de aanvullende verzekering?

• Channah

Geen idee of allen de goedkoopste pakketten voor wat betreft de aanvullende verzekering hebben.

• consuminderaar

Ben niet aanvullend verzekerd.

• choc

neem 650 eigen risico

dat bekwam mij goed.

moest een bril en tandarts zelf betalen maar kon dat van de belasting aftrekken.

dus scheelde dat wel.

voorbeeld

15 euro minder premie goedkoopste!!!

12 keer 15 =180 goedkoper.

zelf betalen bril 189

belasting aftrek ongeveer 65 euro

189-65=133 zelf betalen

180 -133 =47 winst

choc

• Gabi

Aftrek ziektekosten is alleen nog maar mogelijk voor 2008. 2009 kun je niet meer van deze aftrekpost gebruik maken.

• Kaat

Slim van je Choc!

Wij zitten op hoog tarief maar ik ga jouw methode maar eens na.

Vriendlief hier krijgt een flapbehandeling binnenkort en een implantaat.

Geintje van 2500 euro waar we slechts 500 van terug ontvangen.

Ben benieuwd wat verzekeringsmannetje hiermee nog kan.

• Angelique

Wij hebben het meest uitgebreide pakket dat er is.

We zijn zelf nog allebei jong (30 en 35) en we hebben 3 kinderen in de leeftijd van 10, 8 en 5. Dat houdt dus in dat we gewoon goed verzekerd moeten zijn tegen tandartskosten, huisartskosten, medicatie en ook bepaalde kosten als het bezoeken van een dyslexiecentrum, logopedie (niet meer aan de orde, maar in het verleden wel). Ik heb zelf een tumor die er vroeg of laat uit moet. Moet er niet aan denken om dat zelf te betalen.

Dan per maand maar iets meer betalen aan premie's, dan voor hoge kosten komen te staan.

• spaarpotje

Ik ben heel uitgebreid verzekerd. Dat geeft mij een rustig gevoel. Dit jaar komt het goed uit in verband met de kosten voor de kraamzorg. Ik kan de eigen bijdrage declareren en als ik op niet medische indicatie toch in het ziekenhuis zou willen bevallen dan wordt dat toch vergoed.