consuminderen op vervoer

• zackary

Heeft iedereen twee auto's, één auto en een scooter of gebruiken de dames het openbaar vervoer?

• Channah

Geen idee of iedereen twee auto's en een scooter heeft en of de dames het openbaar vervoer gebruiken.

• ¥ Lotje ­­¥

Als je het kan betalen is het geen punt toch . wij hebben 4 auto,s 2 daarvan rijden andere in . Maar wat zit je nu alles zo op het bord te kwakken . Verveel je je of zo ik ga lekker douche en relaxen . doeggg

• consuminderaar

Alleen een zuinige scooter hier.

• Moonlampje

ik gebruik het OV maar ben wel bezig met rijlessen. Maandabonnement voor een k*tstukkie van hier naar leiden (15 minuten) is nu inmiddels al 129,70 (vier jaar geleden was het nog 105 euro of iets in die richting).

dus laat mij maar lekker mijn rijbewijs halen. een autootje is misschien wel iets duurder, maar je komt er wel mooi overal mee

• Paul

Ik heb een auto.

Voor openbaar vervoer moet je hier niet komen.

Daarvoor moet je in een stad wonen

• Jakke

Heb een fiets en een oude auto.

• Annelies

Fiets en een auto

En af en toe de trein

• Douce

Wat “iedereen” heeft weet ik niet en is voor mij niet relevant.

Ik verplaats me meestal met mijn solide fiets op de langere afstand en met mijn “baarddragende” fiets met canvas zijtassen voor de boodschappen.

Verder heb ik al jaren geen auto meer en kan alles per metro ('k woon 6 min. lopen van het metrostation), bus en trein behappen.

Ik reis graag met het openbaar vervoer, relaxed, kan wat lectuur doornemen en heb in de regel prettige sociale contacten onderweg.

Dus…..ik reis niet per file.

Douce*D

• Beheerder

3 autos 2 motoren en 5 fietsen.'En nee wij maken geen gebruik van openbaar vervoer. Dat geld stoppen we in onze vervoersmiddelen.

Wij rijden met 1 op gas met 1 ( klassieker) alleen een paar keer per jaar beiden zijn belasting vrij ( ouder dan 25 jaar) en die van mij is alleen voor woon/werk verkeer.

De rest wordt gedaan of op de motoren of op de fietsen