consuminderen op de echte bakker

• zackary

Ik haal wel eens lekker verse broodjes bij de echte bakker. Dit is niet bepaald goedkoop en daarom blijft het bij af en toe.

Nog meer mensen die dit zo doen?

• Channah

Geen idee of nog meer mensen dit zo doen.

• consuminderaar

Bestaan ze nog?

• choc

ik haal alleen met een feestelijke dag iets bij de bakker.

bv suikerbrood

• zackary

jazeker, en het worden er alleen maar meer.

• Margriet

Ik kan bij de echte bakker 3 broden halen voor 5,50. (in de aanbieding).

Dus ik haal het bij de supermarkt. Die heeft hier heel lekker brood, veel keuze en elke week een ander brood in de aanbieding. (meestal 99 cent of 50 cent voor een halfje).

Of ik bak het zelf. :-) M.

• simone

Ik vind het gewoon makkelijker om wat te pakken in de supermarkt.Soms koop ikwek eens wat bij de bakker wat de super niet heeft.

• Kaat

Ik wissel het nogal af, soms heb ik zin om zelf te bakken, nee geen broodbakmachine, gewoon de ouderwetse manier, vind ik het leukst, soms vlieg ik langs de warme bakker en soms als ik haast heb de super.

Geen pijl op te trekken bij mij dus :D

• jantiena

Zaterdagochtend een croissantje, een hard bolletje en een zacht bolletje en een halfje wit. Bij elkaar meer dan 3 euro! De rest van de week is het gewoon Lidl! Maar we doen het al dertig jaar zo, en genieten er elke week van.

Elke week móet ik ook het papieren zakje opblazen en laten knallen. Héérlijk.

• spaarpotje

Ik haal brood bij de bakker. Maar dat is een bakker die de broden vanaf 1 euro per brood verkoopt en dan sla ik er gelijk 3 in.