consuminderen op tv kijken

• zackary

Hebben we allemaal digitale tv met extra zenders en een decoder met ingebouwde recorder met harde schijf of doen we het nog analoog met een oude videorecorder?

• Channah

Geen idee of ‘we allemaal’ digitale tv met extra zenders en een decoder met ingebouwde recorder met harde schijf hebben of dat ‘we’ we het nog analoog met een oude videorecorder doen.

• consuminderaar

Heb ik net afgezegd, mocht een half jaar gratis digitale tv uitproberen bij UPC, maar mens wat moet je met 99 zenders. Ik vind eentje al erg!

• Moonlampje

ik heb gewoon een goedkope tv met dvdspeler er in. niks geen digitaal gebeuren

• Paul

Het kan niet meer analoog, want de `gewone ` antenne heeft men

afgeschaft in Nederland.

En een `kabel` ligt hier niet voor tv, daarvoor woon ik te afgelegen.

Kon dus kiezen tussen een schotel of digitenne.

Het is digitenne geworden.

• zackary

de gewone kabel is analoog hoor. pas met een box ertussen is het digitaal.

• Margriet

We hebben digitenne, oud TV toestel, video recorder en DVD in één apparaat. En dat gaat prima.

• Hanneke

ik heb wel digitale tv maar geen extra (betaalde) zenders.

kreeg het kastje cadeau bij nieuw telefoon abonnement.

als je een 100 hrz.t.v. hebt maakt het verschil niet zo heel veel uit.

heb ook een ouderwetse videorecorder die ik helaas niet weet te handelen :D

• krentje

Wij hebben digitenne met een digitale recorder erin. Nog geen spijt van hoor.

Veel mensen met digitenne vinden het jammer dat er niet meer zenders opzitten, maar je kan toch niet alles kijken.

• Douce

Wat “we” hebben weet ik niet. Slechts wat ik heb. Dat is een Samsung van 19 jr. oud en doet het nog als een zonnetje. Daar ik weinig tv kijk, is het ruim voldoende. Mocht dit toestel het begeven, koop ik weer een “50 cm. beeld” analoog toestel, mits nog te koop.

Douce*D