consuminderen op inboedel

• zackary

Kopen we af en toe een nieuw meubelstukje of blijven we steevast zitten op het oude bankje vol motten? :D

• ¥ Lotje ­­¥

nou ben er achter gekomen ..

Heb een duur banstel gekocht. tijd geleden . En laten bewerken . Het is een banstel van stof . En als er iets op gemorst werd zou dat alaminuut weg zijn met een doekje met wat lauw water . vergeet het . Heel het bankstel vergeet ik :D Het laait juist aan . Ben het harstikke beu dat bankstel en heb me voor genomen om voor taan gewoon een bedraagelijk bedrag uit te geven aan een bankstel . Zodat je eens meer kan wisselen / kopen dus .

• Channah

Geen idee of ‘we’ af en toe een nieuw meubelstukje kopen of we steevast blijven zitten op het oude bankje vol motten.

• Moonlampje

het laatste wat er voor mij gekocht is, zijn 3 boekenkasten. die nu netter in mijn slaapkamer staan dan 2 boekenplanken die met 4 rijen per stuk helemaal afgeladen waren. heb ook een zooi boeken weggegeven aan mijn broer, en er gaan er nog een zooi naar Belgie. waar een vriendin van mij in een kringloopwinkel werkt.

• choc

op marktplaats geven ze de meubels bijna weg.

• rob

ga maar eens bij de kringloop kijken ik heb er laatst een zo goed als nieuwe driezitsslaapbank gehaald voor 35 euro.

Ik geen dure nieuwe meubels meer hoor.

Marlies

• Paul

ik heb een leren bankstel. doekje erover en schoon. :-)

en ik heb altijd een paar dekens naast de bank liggen, voor in de winter. :-)

• Moeder

Je hebt helemaal gelijk!. Altijd lederen 2e handsjes gehad, hele mooie zelfs. Sinds 2 jaar een duur stoffen bankstel. Pffff begint flink uit te zakken en vlekken. Bah!

• krentje

Ik heb een Ikea bank met hoezen die je in de wasmachine kan wassen. Echt een aanrader!

• Annelies

Wij kopen duurzame meubels

gaan al jaren mee

We zijn 37 jaar getrouwd !

Nu tweede banken,(2 jaar terug) stoel van schoonvader, erbij , en oude stoel naar boven, bij tweede Oude krijg TV