consuminderen op inboedel

• Douce

Wat “we” doen weet ik niet.

Ik zal niet snel solide meubels vervangen omdat ik iets “zat” ben. Mijn (donkerbauw lederen) bankstel is van mijn moeder geweest, had ze nog maar een jaar voor haar overlijden (nu 11 jr. geleden). Ik heb geen moeite om iets aan meubilair of vloerbedekking over te nemen. Alleen electrische apparatuur koop ik altijd nieuw en van topkwaliteit.

Voor motjes…..tja, hadden deze lieden maar een deugdelijk voorbehoedmiddel moeten gebruiken;)

Douce*D

• Beheerder

Wij zitten hier al jaren op meubels uit de jaren 60. Als ze aan toe zijn om vervangen te worden gaan ze naar de stofferder en die doet een nieuw stukje leer er op en we hebben weer nieuw bank stel erbij.

Meubels van hout krijgen een schuur en verf beurtje en je zit weer in het nieuw maar dan met oude meubels. Nieuwe meubels passen niet in onze inrichting omdat we de jaren 60 inrichting hebben.

• Angelique

Wij gaan in de zomer verhuizen. Dan komen er ook nieuwe meubels. Dwz. nieuwe banken en een nieuwe eethoek en een nieuwe salontafel. Onze smaak is veranderd.

Onze buffetkast ben ik nog steeds verliefd op :D dus die is inmiddels voorzien van een paar lagen beits in de kleur wengé.

De salontafel en eetkamertafel, zijn 10 jaar terug aangeschaft met het oog op kleine kids. Ze moesten van mij persé “rond” zijn (nóóit meubels uit gaan zoeken als je zwanger bent!!).

Maar de eethoek is niet versleten. We zetten hem in mijn atelier, voor de koffiepauze's. Daar past hij qua kleur en stijl wel heel erg mooi.

• zackary

Begin jij nu ook al met woordneukertje Douce? Wen er maar gewoon aan, want je snap best wat er bedoelt wordt.