consumeerderen op rente

• Channah

Ik vind dat je op een onbeleefde, zelfs onbeschofte vraag een onbeleefd antwoord mag geven. Maar mijn antwoord was zeker niet onbeleefd, slechts ‘to the point’. Het had veel heftiger gekund, en dan nog was het niet onbeleefd geweest.

• Hanneke

jij dan ?

• Paul

tja, over term `beleefd` denken we niet hetzelfde.

maar ik probeer misschien te veel te relativeren.

• zackary

moet je kijken welke antwoorden jij geeft op mijn topics vandaag. dat is nog veel onbeleefder als die vraag van choc.

maar ja, je jaartjes zullen wel beginnen te tellen dus kan ik je niets kwaijk nemen.

en anders vind ik je een kinderachtig en onbeschoft mens.

• Channah

Mijn antwoorden aan jou zijn uiterst beleefd. Ik wijs er slechts op dat ik niet kan antwoorden op vragen die aan ‘jullie’ gesteld zijn, of waar uitgegaan wordt van ‘we’. Hoe kan ik nu weten hoe ‘we’ of ‘jullie’ over iets denken….. Jouw vraagstelling is dus verkeerd. Maar ik had al eerder begrepen dat je wat problemen met taal hebt, en vooral met begrijpend lezen. Nu, doe er je voordeel mee!

• zackary

omdat ik via dit medium veel mensen bereik, praat ik over we, en denk dan ook dat jij zelf het niet begrijpt.

als je nu één keer je standpunt duidelijk had gemaakt oke, maar om op elk topic hetzelfde te zetten vind ik erg flauw.

heeft niets met begrijpen te maken, want ik begrijp je heel goed.

no hard feelings hoor, en nog een prettig weekend.

zackary

• Channah

Juist als je weet dat je veel mensen bereikt moet je niet over ‘we’ praten. Niet iedereen is hetzelfde, godzijdank, en hoe groter de groep is waar je tegen spreekt zijn de verschillen ook alleen maar groter. Dus dat ‘we’ slaat totaal nergens op.

• Marjorie

Het zou je sieren als je eerst zelf met de billen bloot ging na zo een impertinente vraag.

• zackary

Ik vind dat je wel erg overdrijft hoor. Je snapt de bedoeling van de vraag toch? En het verschil in mensen komt tot uiting in de antwoorden die men geeft.

Of mag het woordje “men” ook al niet. Kom op Channah, get a life.

• Channah

Je vraagstelling is gewoon verkeerd. En ik weiger om op verkeerd gestelde vragen in te gaan. Het blijkt dat de reden waarom voor jou te moeilijk is om te begrijpen. Nu, jammer dan. Ik laat mij niet overhalen om voor anderen te antwoorden. Daar moet je het maar mee doen.