gezeur of niet?

• consuminderaar

Nu komt er deze zomer weer een Red Bull Airrace in Rotterdam, maar nu wil de organisatie entreegeld gaan vragen (plm 25 euro), heel veel mensen zijn daarop tegen, want nu wordt het een evenement voor de rijkeren. Maar zet het nu eens tegenover een popfestival, dan betalen mensen wel soms grif 75 euro om Fransje Bauer of iets dergelijks live te zien of om bij het WK schaatsen te zijn. Of neem Bavaria City Racing, waar je na de eerste editie ook kaartjes moest kopen om op een tribune langs de baan te komen. Toen was er ook niemand die ging klagen. Ik ben bij de 1e gratis editie geweest als VIP (gratis!).

Kaarten daarvoor waren 150 euro in de verkoop en die gingen zonder gezeur en zonder pardon grif van de hand. Vinden jullie het nu gezeur dat je moet betalen voor de Red Bull Air Race, of moet zo'n evenement gratis blijven. Ben benieuwd naar de reakties.

• Paul

eeeeh wat is een red bull airrace, nog nooit van gehoord, en ik geef er ook

geen cent aan uit. :-)

• Channah

Wat is Red Bull Airrace?

• Swartdam

Vliegtuigjes show ,met allerlei truks ,gr Bernadette

• consuminderaar

http://www.redbullairrace.com/

• Channah

Dank je wel, Bernadette.

Degenen die dat gedoe met die vliegtuigjes de moeite waard vinden moeten zelf maar bepalen of ze er voor willen betalen of niet.

• consuminderaar

Ik vind die eeuwigdurende discussies van Paul en Channah die nergens over gaan gezeur, maar wie ben ik?

• Paul

ja, wie ben jij ? ;-)

• Nel

Ga je toch niet …ga op het dak zitten kan ik het zo zien …en dat is gratis :D

• anna.m

Luchtfietsen voor rode stieren ?