Doet men dit nog steeds of blijven we lekker thuis hangen. Met dit petweer kan ik het me voorstellen, hoewel er ook binnenactiviteiten zijn.
Familiebezoek is ook typisch zondag toch?
Je kan ook gaan wandelen/fietsen.
Je kan naar de kerk.
Je kan naar de koopzondag om te kijken en niet te kopen.
Je kan naar de rommelmarkt gaan.
Je kan thuis blijven om al je opgenomen films te kijken.
Je kan lekker je boek uitlezen.
Wij houden vandaag joggingpakdag. Dat is uitslapen ontbijten douchen, joggingpakje aan en dan heel lui dvd's kijken, internetten en lekker lanterfanten.
Rond 1800 draaien we wat simpels te eten inelkaar. En s'avonds kijken we tv.
Vandaag werd ik om 5 uur wakker. Mijn activiteiten vandaag bestaan uit het afwassen en inpakken van “klein spul” in de woonkamer. Volgende week wordt er een stuk muur in de woonkamer afgebroken + de schilder is in aantocht.
Voor de rest: wandelen met de hond, de was vouwen en strijken, wc + gang gepoetst (waren pas nieuwe tegels + sanitair gemaakt), af en toe aan de PC, straks eten koken en voor de rest niet veel bijzonders.
straks piano ophalen . tis in Belgié . zoon woont daar en die hebben een piano gekocht . Maar hun auto daar gaat het niet in . dus pa en pa gaan daar naar toe en helpen een handje .verder relaxen tis zondag dus werken doe ik nooit op zondag .Huishoudelijk werk niet dus. wel op mijn werk heb ik soms weekend dienst. heb ook de pest aan huishoudelijk werk
alleen de was doe ik soms in de machine , Maar dat meestal als we thuis zijn en niet als we weg gaan . heb een keer een stroming gehad dus dat laat je wel uit je hoofd dan …… fijne zondag allen .
huh, vroeger gingen wij steevast een lange wandeling in de duinen maken op zondag. op de fiets een kilometer of 20 afleggen om er te komen, dan een wandeling van een paar uur, warme chocolademelk drinken en weer op de fiets terug. weer of geen weer….
ik ga vanmiddag naar een optreden van 2 vriendinnen en hun koor. mijn dochter gaat een appeltaart bakken. dit als strafwerk, omdat ze haar huiswerk niet naar behoren heeft gemaakt. ze mag deze appeltaart overigens opeten met de leerkracht die dit als strafwerk heeft opgegeven. (erg leuke school waar dochterlief op zit). manlief werkt en mijn zoon speelt wat op zijn gitaar (volgende week gaan ze opnemen in een “echte” studio) en is bezig een computer te bouwen van relais en ledjes. zo komen wij de zondag wel door!
ll
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?