Lijntjes opzetten enzo

• consuminderaar

Aangezien de markt hier voor geen meter werkt stel ik zo voor dat iedereen die iets over heeft (meubelen, boeken, platen, huisraad, verzamelitems, noem maar op) dat op het forum neerplempt. Als het een beetje gaat lopen met het vraag en aanbodgebeuren dan kunnen we zgn lijntjes op gaan zetten (mensen die spullen voor anderen mee kunnen nemen omdat ze in de buurt komen/wonen/werken etc).

Goed idee of niet?

• Paul

er zijn toch kringloopwinkels ?

en gratis af te halen enzo ?

• ¥ Lotje ­­¥

En je spullen weer ergens neer zetten tot dat ze komen .?? ben blij als ik iets wegdoe dat het gelijk weg is . ..

• consuminderaar

Maar het kan toch ook leuk zijn om het onderling (hier) te doen?

En boeken etc kunnen ook opgestuurd worden en kleine frutsels ook. Ik vind het wel eel leuk idee, en als het bij de GG wel kan, waarom dan hier niet?

• Beheerder

Wij hebben oip 20 april hier een buurt markt ( snuffelroute) . Iedereen kan zich inschrijven en thuis zijn eigen spulletjes te koop zetten. Wij doen samen met een buurvrouw het in onze garageboxen zodat niemand in ons huis komt. Hebben het al een paar keer gedaan en het bevalt uitstekend.

De route kaart van de deelnmers kan je op een bepaalde school gratis afhalen en je kan met je snuffelroute beginnen.

Alles wat hiervan over is gaat mee naar de voetbal vlooienmarkt waar we dan ook staan en wat daarvan over is mag de kringloop komen halen.

• Margriet

Rechts op dit prikbord is een markt, die is ervoor bedoeld. (kijk rechts, onder “dochterpagina”)

Gr. Margriet.

• consuminderaar

maar daat gebeurt dus helemaal niets!

• Margriet

Doe er wat aan!

• maia

Dat is een leuk idee.

• ll

:)

ll